Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Odnawianie tarlisk

Aktualności | 2014-11-20 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

Nie od dzisiaj wiadomo jaki szkodliwy wpływ na ekosystem rzeki mają budowle hydrotechniczne. Jednym z głównych niekorzystnych oddziaływań jest spowolnienie rzecznego nurtu, przekładające się na zapiaszczanie i zamulanie twardych fragmentów dna. Żwir i kamienie niezbędne są do odbycia skutecznego rozrodu przez litofilne gatunki ryb. Aby choć trochę pomóc w tarle naszym wspaniałym rybom, w dniach 15,21 i 25 października wspólnie z kilkoma pasjonatami pstrągów i lipieni - tuż przed zbliżającym się okresem tarła pstrąga, odświeżyliśmy ...... więcej

Zarybianie narybkiem świnki

Aktualności | 2014-11-19 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

W dniu 10 października 2014r. przeprowadziliśmy zarybienie naszych rzek narybkiem jesiennym świnki. Ryby w ilości 17.000 sztuk trafiły do Wkry na odcinek od Cieksyna do Brudnic oraz do Welu w ilości 4.000 sztuk na odcinek Lidzbark - Kurojady. Narybek mimo dość długiej podróży dojechał w doskonałej kondycji. W zarybieniu poza pracownikami Okręgu udział brali wędkarze z kół w Sochocinie, Ciechanowie, Radzanowie i Lidzbarku. Kilkuletnie zarybianie naszych rzek świnką, w połączeniu z ochroną tego gatunku ( zakaz zabierania złowionych ryb ) sprawił, że możemy ...... więcej

zarybienie rzek jaziem

Aktualności | 2014-11-10 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

W dniach 29 października oraz 5 i 10 listopada przeprowadziliśmy zarybienia naszych rzek narybkiem jazia. W tych dniach do Wkry, Łydyni i Welu wpuściliśmy 1.300 kg narybku. Ryby w doskonałej kondycji zostały wpuszczone przez wędkarzy z kół w Ciechanowie, Pułtusku, Nowym Mieście, Radzanowie, Bieżuniu, Żurominiei Lidzbarku.... więcej

Zarybienie karasiem pospolitym

Aktualności | 2014-11-07 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

W dniach 22 października i 5 listopada przeprowadziliśmy zarybienia naszych wód narybkiem coraz rzadszego karasia pospolitego. W tych dniach do jezior i zalewu Nowomiejskiego wpuściliśmy 800kg kroczka karasia. Ryby w doskonałej kondycji zostały wpuszczone przez wędkarzy z kół w Ciechanowie, Nowym Mieście i Lidzbarku.... więcej

35-lecie Okręgu Ciechanowskiego

Aktualności | 2014-11-02 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

9 listopada br. odbędą się uroczyste obchody 35 – lecia Okręgu Ciechanowskiego Polskiego Związku Wędkarskiego.Zarząd Okręgu PZW w Ciechanowie, serdecznie zaprasza Szanownych Kolegów Wędkarzy wraz z rodzinami na uroczystą Mszę Św. w intencji wszystkich wędkarzy zrzeszonych w Okręgu Ciechanowskim PZW, pod przewodnictwem Jego Ekscelencji Księdza Biskupa Piotra Libery. Msza Św. zostanie odprawiona w dniu obchodów w parafii św. Franciszka z Asyżu o godz. 12:00. Podczas Mszy Św. zostanie uroczyście poświęcony sztandar Okręgu.... więcej

Okręgowy sezon spinningowy zakończony.

Aktualności | 2014-10-28 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

W dniu 26.10.2014 r. o godz. 7.00 nad j. Grądy godnie pożegnaliśmy tegoroczny sezon spinningowy w naszym okręgu. Gospodarzem zawodów był Zarząd Koła PZW w Lidzbarku, który zorganizował towarzyskie zawody o „Puchar Prezesa Zarządu Okręgu ds. Sportu”. Na zawody stawiła się znaczna rzesza spinningowych zapaleńców z kół z Ciechanowa, Działdowa, Opinogóry, Mławy i Lidzbarka. Zabrakło kilku „stałych bywalców” zawodów, ale złożyło się pewnie na to kilka powodów, między innymi i to, że ...... więcej

Zarybienie Wkry narybkiem jesiennym brzany

Aktualności | 2014-10-15 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

W dniu 29 września 2014r. przeprowadziliśmy zarybienie rzeki Wkra narybkiem jesiennym brzany. Ryby w ilości 15.000 sztuk trafiły do Wkry na odcinek od Cieksyna do Lubowidza. W zarybieniu poza pracownikami Okręgu udział brali wędkarze z kół w Cieksynie, Sochocinie, Ciechanowie, Bieżuniu i Żurominie. Kilkuletnie zarybianie naszych rzek brzaną spowodowało, że możemy już regularnie obserwować te piękne ryby we Wkrze i jej dopływach. Wędkarze mają realną szansę na spotkanie z tym niezwykle walecznym przeciwnikiem. Okazy przekraczające 70 cm długości nie ...... więcej

PUCHAR PREZESA ZARZĄDU OKRĘGU W SPŁAWIKU DLA ŁUKASZA WÓJTOWICZA

Aktualności | 2014-09-30 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

W niedzielę (28.09) na j. Grądy odbyły się zawody w wędkarstwie spławikowym seniorów o Puchar Prezesa Zarządu Okręgu. Zawody te pomimo faktu, iż zaliczane są do rywalizacji Grand Prix Okręgu i tym samym są dodatkową turą wyłaniającą spławikową kadrę okręgu na przyszły rok, zgromadziły zaledwie 19 zawodników. Pełne wyniki niedzielnej rywalizacji znajdziecie w załącznikach poniżej. Niebawem także opublikuję tu klasyfikację Grand Prix Okręgu seniorów w wędkarstwie spławikowym.... więcej

DRUŻYNOWY PUCHAR OKRĘGU w spławiku dla Koła PZW w Cieksynie.

Aktualności | 2014-09-21 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

W niedzielę 21.09.2014r. rozegrane zostały zawody o Drużynowy Puchar Okręgu Ciechanowskiego w Wędkarstwie Spławikowym. Odbyły się one w nieco innej formule niż w poprzednich latach. Były to typowe zmagania drużyn reprezentujące Koła naszego okręgu. Wychodząc naprzeciw kołom, w których „towarem deficytowym” są panie ustalono w składach drużyn ustępstwa. W drużynie startowało 3 seniorów (seniora mógł zastąpić zawodnik U – 23) a ponadto Kobieta (mogła zostać zastąpiona juniorem) i junior ( mógł zostać zastąpiony ...... więcej

III tura spinningowych zmagań nad Narwią. Znamy Mistrzów spinningu za 2014r.

Aktualności | 2014-09-16 | Publikujący: Okręg PZW w Ciechanowie

Wczoraj , 14 września, została rozegrana III, finałowa tura Grand Prix o Indywidualne Mistrzostwo Okręgu w Wędkarstwie Spinningowym Juniorów i Seniorów. Zmagania spinningistów odbyły się na rz. Narew w m. Zambski Kościelne nieopodal Pułtuska. Na zbiórce o godz. 7.00 stawiła się identyczna ilość seniorów jak podczas II tury – 29. Juniorów było niestety znacznie mniej, bo zaledwie 12. Przy wspaniałej, niemal letniej pogodzie jak na połowę września, dodatkowo mile nas - wędkarzy zaskoczyła również rzeka. Pomimo ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Ile złowionych zgodnie z regulaminem ryb zabierasz do domu ?