Zarejestruj się

Aktualności zobacz archiwum

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 18

Aktualności | 2018-11-10 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

9 listopada po raz kolejny spotkaliśmy się na zajęciach naszej szkółki wędkarskiej. Na zajęciach rozmawialiśmy o etyce wędkarskiej, kulturze nad wodą a także o regulaminie amatorskiego połowu ryb. Chłopcy dowiedzieli się o dobrym traktowaniu ryb, o poszanowaniu przyrody nie tylko na łowisku. Rozmawialiśmy również o sposobach podbierania, przetrzymywania i uwalniania ryb, a także o zabieraniu ryb przeznaczonych do konsumpcji. Rozmawialiśmy o zachowaniu się nad wodą, o mówieniu „dzień doby” podczas przechodzenia obok innego wędkarza, ...... więcej

Targi Wędkarskie: RYBOMANIA

Aktualności | 2018-10-28 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Zarząd Koła Hrubieszów – Miasto informuje, że planujemy zorganizowanie wyjazdu na targi wędkarskie „Rybomania” Warszawa 2018 w dniu 9 grudnia 2018 r. Chętnych prosimy o kontakt telefoniczny: 692 327 375, 502 795 099, 502 262502. Informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona. Prosimy o niezwłoczne telefoniczne potwierdzenie chęci udziału w targach. Szczegóły dotyczące wyjazdu zostaną podane w następnym komunikacie. Informacje dot. targów w linku poniżej https://rybomania.com.pl/pl/ Serdecznie zapraszamy Zarząd Koła ... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 17

Na dzisiejszych zajęciach kontynuowaliśmy zabawę polegającą na samodzielnym wykonywaniu spławików. Korzystaliśmy z materiałów otrzymanych od firmy Vimba Dariusza Ciechańskiego, za które jeszcze raz serdecznie dziękujemy! W czasie kiedy chłopcy wykonywali spławiki omawialiśmy różnice w jego budowie, wpływ materiału z którego wykonana są atenki i kile na zachowanie się spławika wwodzie. Przez zabawę chłopcy uczyli się o doborze spławika do rodzaju wody, pogody, używanych wędek i przynęt, łowionych gatunków ryb a tym samym ...... więcej

ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZE ZA ROK 2018

Aktualności | 2018-10-20 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Zarząd Koła PZW Hrubieszów-Miasto zawiadamia członków Koła, że w dniu 24.11.2018r. (SOBOTA) odbędzie się ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZE za rok 2018. Wyznaczono I termin na godz. 9:30, termin II to godz. 10:00. Zebranie odbędzie sięwświetlicy HSM „SŁONECZKO” przy ulicy Polnej w Hrubieszowie. Na zebraniu będą przedstawione sprawozdania z działalności za rok 2018 i planowany plan pracy w2019 roku. Spotkanie będzie także okazją do dyskusji dotyczącej działalności Koła, podsumowania sportowej rywalizacji za cały sezon oraz wręczenia upominków i ...... więcej

Relacja ze spławikowo - gruntowych zawodów o „PUCHAR JESIENI” 2018

Aktualności | 2018-10-19 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

14 października 2018 r. na rzece Bug w m. Gródek odbyły się ostatnie w tym roku zawody spławikowo – gruntowe o „PUCHAR JESIENI”. O godz. 6:00 wyruszamy spod biura Koła nad rzekę. Ranek nad Bugiem przywitał nas lekkim przymrozkiem. Odcinek rzeki, na którym zaplanowano zawody został podzielony na trzy sektory – A, B i C. Zawodnicy losują sektory, w których można wybrać dowolne wytypowane przez siebie miejsca. O godzinie 6:30 rozpoczęto 5-cio godzinne wędkowanie. Łowiono dwiema wędkami metodą spławikowo – gruntową (z ...... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 16

Aktualności | 2018-10-14 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Dzisiejsze zajęcia odbyły się w biurze Koła. Temat jaki poruszyliśmy to budowa spławika – zajęcia teoretyczne i praktyczne. Wielokrotny dylemat na łowisku, czy w sklepie – wybrać spławik z antenką metalową, szklaną, czy plastikową; kil metalowy, czy szklany? Nawet doświadczeni wędkarze mają z tym czasem problem a nasi uczniowie radzą sobie w tym temacie coraz lepiej. Na dzisiejsze zajęcia otrzymaliśmy materiały od firmy Vimba Dariusza Ciechańskiego, za które serdecznie dziękujemy! Na następne spotkanie szkółki zapraszamy za 2 tygodnie ...... więcej

SPŁAWIKOWO - GRUNTOWE ZAWODY O „PUCHAR JESIENI” 2018

Aktualności | 2018-10-02 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Polski Związek Wędkarski Zarząd Koła Hrubieszów - Miasto ul. Kolejowa 3 Zaprasza na ZAWODY WĘDKARSKIE o „PUCHAR JESIENI” Zawody odbędą się w dniu 14.10.2018 r. (niedziela) na rzece Bug w m. Gródek Zbiórka godz. 6:00 przy biurze Koła Udział w zawodach jest bezpłatny Czas trwania zawodów - 5 godzin, łowimy dowolną metodą spławikowo – gruntową (bez spinnigowania) Zawody są zaliczane do klasyfikacji „Wędkarz roku 2018” i „Najskuteczniejszy wędkarz roku 2018” Zapisy w biurze Koła (bazar przy ul. Kolejowej) do ...... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 15

Aktualności | 2018-09-30 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Pierwszy piątek jesieni, szkółka wędkarska nie rezygnuje z zajęć. Chłodny wieczór i deszcz nie są straszne młodym wędkarzom. Spotkaliśmy się o 17:30 na zbiorniku Rakowiec. Szybkie omówienie dzisiejszej taktyki, mieszanie zanęt, no i łowimy. Po dwudziestu minutach pojawiają się pierwsze ryby i pierwsze problemy, które musimy rozwiązać: wyssane robaki - co widać na zdjęciach. Omówiliśmy inne sposoby zakładania robaków i są rezultaty. Złowione były dzisiaj płotki, wzdręgi i uklejki. Szkoda że zajęcia takie krótkie, ale ...... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 14

Aktualności | 2018-09-15 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

W piątkowe popołudnie 14 września po raz kolejny spotykamy się na zajęciach naszej szkółki wędkarskiej. Korzystając z ostatnich ciepłych dni lata jedziemy nad zbiornik „Rakowiec” potrenować łowienie wędką z pełnym zestawem – czyli batem. Tradycyjnie rozpoczynamy od przygotowania niewielkiej ilości zanęty, zmontowaniem zestawów, wygruntowaniem, zanęceniem wytypowanego łowiska i ... możemy łowić! Dzisiaj rybki nie miały zbyt dużego apetytu – brania były bardzo delikatne – przeważnie podnoszone – spławik unosił się ...... więcej

RELACJA ZE SPINNINGOWYCH MISTRZOSTWA KOŁA 2018

Aktualności | 2018-09-13 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

9 września 2018 r. w miejscowości Prehoryłe odbyły się Spinningowe mistrzostwa Koła PZW Hrubieszów-Miasto. W zawodach wzięło udział 17 zawodników z 19 zgłoszonych. Pogoda tego dnia była wymarzona do spinningowania, było pochmurno z lekkim wiatrem marszczącym wodę. Jedynie stan wody w Bugu był niski (w ciągu doby woda opadła o 30 cm – Ukraińcy znowu zatrzymali wodę!), co spowodowało, że ryby zmieniły swoje stałe miejscówki. O godz. 6:00 rozpoczynamy zmagania. Do dyspozycji mamy ok. 4 km rzeki. Łowimy od słupa Nr 827 do słupa Nr 831 ...... więcej