Zarejestruj się

Aktualności zobacz archiwum

INTERNETOWA OPŁATA SKŁADEK NA 2020 R.

Aktualności | 2020-03-17 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

W związku z epidemią koronawirusa COVID-19 Zarząd Okręgu PZW w Zamościu wprowadził możliwość wniesienia składek rocznych w formie przelewu internetowego. W przypadku podjęcia decyzji opłacenia składek w takiej formie należy postępować w następujący sposób: 1) Wykonać telefon do skarbnika Koła tel.: 502-262-502 celem określenia rodzaju składki i wysokości opłaty. 2) Wpłata na konto bankowe Okręgu PZW Zamość, 22-400 Zamość ul. Wojska Polskiego 15, Bank Pekao SA nr konta: 84 1240 2816 1111 0000 4015 3573. Z dopiskiem „Składka Roczna 2020” oraz z ...... więcej

Z żalem i smutkiem żegnamy naszego Kolegę STANISŁAWA POKALUKA

Zarząd Koła PZW Hrubieszów-Miasto z głębokim żalem i smutkiem zawiadamia, że w dniu 16 marca 2020 r. w wieku 73 lat zmarł nagle były Prezes (2005 – 2017) Naszego Koła Stanisław Pokaluk – wieloletni działacz Polskiego Związku Wędkarskiego odznaczony złotą odznaką PZW z wieńcami. Członek PZW od 1973 r. Od 1989 r. do dziś pełniący funkcje min.: Prezesa Koła, Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej, Sekretarza Okręgowej Komisji Rewizyjnej, Sekretarza Komisji GRW Okręgu Zamość, Strażnik SSR i Straży Ochrony Wód oraz Przewodniczący Sądu ...... więcej

ODWOŁANIE IMPREZ SPORTOWYCH

Aktualności | 2020-03-12 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną (zagrożenie koronawirusem Covid-19) Zarząd Koła PZW Hrubieszów-Miasto informuje, że zawiesza się do odwołania organizację zawodów wędkarskich oraz zajęcia Szkółki Wędkarskiej. Jeżeli będzie to możliwe zawody zostaną rozegrane w późniejszym terminie. ... więcej

KOREKTA KALENDARZA IMPREZ SPORTOWYCH NA ROK 2020

Aktualności | 2020-03-09 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Informujemy, że została wprowadzona korekta do Kalendarz Imprez Sportowych w naszym Kole. Korekta dotyczy zawodów „Puchar Prezesa”. Zawody zostaną rozegrane w dniu 4 kwietnia 2020 r. (sobota) na zbiorniku Nielisz (wcześniejszy termin to 25.04.2020 r.). Informujemy, że w ramach rozgrywanych zawodów zostanie wyłoniony Feederowy Mistrzostrz Koła. Szczegóły zostaną zamieszczone w komunikacie przed zawodami. Zmiana została dokonana ze względu na rozgrywane w terminie 25-26.04.2020 r. Spławikowe Mistrzostwa Okręgu organizowane przez OKS. Przepraszamy ...... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 53

Aktualności | 2020-03-08 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

6 marca odbyło się kolejne spotkanie naszej szkółki wędkarskiej, prawdopodobnie ostatni raz w biurze Koła, bo jeśli pogoda nie spłata nam figla to za dwa tygodnie wyruszamy na pierwsze wędkowanie! Na zajęciach wykonaliśmy nowe zestawy dedykowane do bata. Powtórzyliśmy wiązanie pętelek i haczyków oraz przezbroiliśmy spławiki w nowe koszulki silikonowe. Na koniec zrobiliśmy przegląd sprzętu przyniesionego przez młodych wędkarzy. Dokonaliśmy kilku małych poprawek – i można ruszać nad wodę! Zapraszamy na kolejne zajęcia, które odbędą ...... więcej

OKRES OCHRONNY DLA OKONIA OD 1 MARCA DO 30 KWIETNIA!

Aktualności | 2020-02-26 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Przypominamy wędkarzom, że zgodnie z nowym Regulaminem Amatorskiego Połowu Ryb (RAPR) obowiązującym w Okręgu PZW Zamość w okresie od 1 marca do 30 kwietnia obowiązuje okres ochronny dla okonia. Przypominamy również, że wymiar ochronny dla okonia to: do 23 cm i powyżej 35 cm /za wyjątkiem wód ujętych krainy pstrąga i lipienia gdzie okoń nie posiada wymiaru ochronnego/. - limit dobowy połowu okonia wynosi 10 szt. W załączniku RAPR obowiązujący w Okręgu PZW Zamość na rok 2020. ... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 52

Aktualności | 2020-02-23 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

21 lutego odbyły się kolejne zajęcia naszej szkółki wędkarskiej. Na zajęciach omówiliśmy spławiki na wody płynące, ich budowę, przeznaczenie oraz najczęściej popełniane błędy przy wyborze ich wielkości oraz kształtu. Zaczęliśmy od antenek. Antenki spławika odpowiadają za sygnalizacje brań. Każdy typ antenki przeznaczony jest do innego sposobu wędkowania. Antenki metalowe służą do najczulszego wędkowania tzn. gdy są słabe brania i nie ma wiatru oraz fali. Antenki z włókna węglowego i włókna szklanego – spławiki z tego typu ...... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 51

Aktualności | 2020-02-15 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

7 lutego odbyły się kolejne zajęcia naszej szkółki wędkarskiej. Na zajęciach poruszyliśmy temat budowy i zastosowania gruntomierzy – były to zajęcia teoretyczne i praktyczne. Wielokrotnie zastanawiamy się na łowisku przy ustawieniu gruntu spławika jaki gruntomierz wybrać – duży czy mały? Jaki zastosować na twardym dnie, a jaki na miękkim? Jaki na głębokiej wodzie lub wodzie niskiej? – To był temat naszych zajęć! W ramach praktyki nasi uczniowie mogli zaobserwować w akwarium jak zachowuje się gruntomierz z dnem mulisto gliniastym. I na koniec ...... więcej

KALENDARZ IMPREZ SPORTOWYCH W ROKU 2020

Aktualności | 2020-01-30 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

Poniżej zamieszczamy aktualny kalendarz imprez sportowych zaplanowanych na 2020 rok. Terminarz dostosowano do kalendarza imprez sportowych organizowanych przez Okręgowy Kapitanat Sportowy na 2020 rok oraz kalendarza imprez sportowych dla dzieci i młodzieży w 2020 roku. Lp. Nazwa imprezy Data * Miejsce ** Uwagi 1 Spławikowe Mistrzostwa Koła 29.03.2020 (niedziela) Bug / Gródek Zb. rezerwowy Śluza Hrubieszów Punkty doklasyfikacji 2 ,,Puchar Prezesa’’ 25.04.2020 (sobota) Zb. Nielisz Punkty doklasyfikacji 3 Zawody ...... więcej

SZKÓŁKA WĘDKARSKA – cz. 50

Aktualności | 2020-01-26 | Publikujący: Koło PZW Hrubieszów Miasto

24 stycznia w piątek odbyły się kolejne zajęcia naszej szkółki wędkarskiej. Na zajęciach powtórzyliśmy „przerobione” tematy z ubiegłego roku min. haczyki – ich kształty, rodzaje, budowę, wielkości i dobór do przynęt. Następnie zajęliśmy się omówieniem błędów popełnianych w trakcie zawodów w których braliśmy udział w ubiegłym roku. Szczególnie zwróciliśmy uwagę na hol ryb (w trakcie holowania i podbierania było dużo „spadów”). Zajęliśmy się również ...... więcej