Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Mamy kolejnych Instruktorów Młodzieży Wędkarskiej !!!

Komunikaty | 2014-12-15 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Jedną z głównych idei powstania naszego koła jest współpraca z młodzieżą. Wiedza uzyskana podczas przygotowań do egazaminu na pewno pozytywnie wpłynie na nasze relacje z młodzieżą. Do egzaminu przystąpili: Aleksandra Płoszajska, Ewa Statkiewicz, Tomasz Nowak. Uzyskany przez wszystkich wynik pozytywny daje nam w sumie czworo Instruktorów ponieważ, na wcześniejszym egzaminie uprawnienia uzyskał kolega Piotr Stojowski. Cieszymy się z zaangażowania naszych członków w życie naszego koła. Serdecznie dziękujemy. ... więcej

Nabór do Społecznej Straży Rybackiej

Aktualności | 2014-12-04 | Publikujący: PZW Okręg we Wrocławiu

ZO PZW we Wrocławiu ogłasza nabór do Społecznej Straży Rybackiej. Spotkanie z Komendantem Powiatowym Społecznej Straży Rybackiej odbędzie się 8 stycznia 2015 roku o godzinie 16:00 w Domu Wędkarza przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w pokoju nr 2 tj. siedzibie Koła PZW Odra. Kontakt telefoniczny: 501 106 757... więcej

Informacja Zarządu Okręgu

Aktualności | 2014-11-21 | Publikujący: PZW Okręg we Wrocławiu

Informacja Zarządu Okręgu Zarząd Okręgu informuje, że podczas spotkania delegacji Okręgów WojewództwaDolnośląskiego, którego celem było określenie warunków Porozumienia Dolnośląskiego narok 2015, Prezes Zarządu Okręgu kol. Jerzy Szczeciński wykraczając świadomie pozaudzielone mu przez Zarządumocowaniepodjął jednoosobowo decyzję o wzroście wysokościskładki okręgowej na rok 2015 o 4,00 zł. W obliczu uchwalonego przez Zarząd Główny wzrostu wysokości składki krajowej o7,00 zł, (na której wysokość Zarząd Okręgu nie ma ...... więcej

ZMIANY WARUNKÓW WĘDKOWANIA!

Aktualności | 2014-11-05 | Publikujący: PZW Okręg we Wrocławiu

Zgodnie z uchwałami Zarządu Okręgu PZW we Wrocławiu wprowadza się w życie z dniem 15 listopada 2014 roku następujące zmiany: Zakaz trolinguna rzece Odrze oraz zbiorniku Mietków w trakcie okresu ochronnego suma tj. od 1 listopada do 30 czerwca. Ze względów bezpieczeństwa - całkowityzakaz połowu z lodu na zbiorniku Mietków. Wymiar ochronny okonia na zbiorniku Mietków do 20 cm. Na pozostałych wodach wymiar ochronny okonia do 18 cm. Limit pstrąga tęczowego 3 szt/dobę - nie dotyczy publicznych wód płynących tj. wód rzek i ...... więcej

Podziękowanie

Komunikaty | 2014-10-25 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Niedawno pisaliśmy o I Obozie Młodzieży Wędkarskiej, ktory odbył się w dniach 4-5 X 2014 r. Ze względu na chęć zorganizowania imprezy, którą młodzież zapamięta jako udaną i zachęci ją do kolejnych wyjazdów, jakie planujemy zorganizować w przyszłości, ważne było zgromadzenie odpowiedniej ilości pieniędzy. Niemożliwym było by to, gdyby nie chojność sponsorów. I tu należą się wielkie podziękowania dla Pani Burmistrz Miasta i Gminy Strzelin Dorocie Pawnuk, oraz właścicielom firm: TPS sp. z o.o ze Strzelina Panu Edwardowi Garbaczowi oraz PHU ...... więcej

Obóz młodzieży wędkarskiej w Zdzieszowicach.

Aktualności | 2014-10-22 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Dnia 4 października po godzinie 12.00 wyruszyliśmy na pierwszy obóz wędkarski z młodzieżą naszego koła. Już od samego początku panowała świetna atmosfera i z dobrymi humorami po dwóch godzinach nasza ekipa zameldowała się w stanicy wędkarskiej w Rozwadzy. Po zakwaterowaniu się w pokojach przyjechał catering i wszyscy przystąpiliśmy do wspólnego obiadu. Ze względu na wędkarski charakter wyjazdu udaliśmy się na spacer wzdłuż jezior Rozwadzy. Celem była śluza na rzece Odrze. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, ponieważ było widać ...... więcej

Zebranie Zarządu

Komunikaty | 2014-10-15 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Dnia 15.10.2014 r. miało miejsce kolejne zebranie Zarządu. Podczas godzinnej sesji Zarząd podsumował udany wyjazd z młodzieżą do Stanicy Wędkarskiej przy Kole PZW Zdzieszowice. Ważnym dla rozwoju naszego Koła było uchwalenie wniosku adresowanego do Z.O. PZW we Wrocławiu o powołanie Komisji Egzaminacyjnej. Po zaproponowaniu Komisji Egzaminacyjne w składzie: 1. Tomasz Nowak- Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej. 2. Piotr Stojowski- Członek Komisji Egzaminacyjnej. 3. Franciszek Lis- Członek Komisji Egzaminacyjnej. Zarząd zatwierdził propozycję. Uchwała i wniosek do ...... więcej

Zebranie Zarządu.

Komunikaty | 2014-09-24 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Dnia 17.09.2014 r. miało miejsce kolejne zebranie Zarządu naszego Koła. Tym razem najważniejszą kwestią było poruszenie tematu wyjazdu młodzieży na obóz integracyjny. Koło istnieje niespełna 4 miesiące a zarząd uchwala pierwszy wyjazd z młodzieżą. Jest to dobra informacja i dobrze rokuje na przyszłość. Z informacji, które udało się zdobyć wcześniej wiemy, że zainteresowanie ze strony młodzieży i rodziców jest spore, a to gwarantuje świetną frekwencję. Wstępnie udało się nam zapewnić nasz pobyt w Stanicy PZW przy zaprzyjaźnionym kole w ...... więcej

Drużynowe Mistrzostwa Dolnego Śląska w wędkarstwie spinningowym.

Komunikaty | 2014-09-15 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Dnia 14.09.2014 r. na zbiorniku zaporowym w Mietkowie odbyły się Mistrzostwa Dolnego Śląska w wędkarstwie spinningowym. Udział w zawodach brały dwuosobowe ekipy z jednego koła lub klubu łowiące z łódek. Do godziny 6.00 potwierdzenie udziału w zawodach, następnie krótka odprawa, czekanie na sygnał i ruszamy do rywalizacji. Nasze koło reprezentowały dwie ekipy w składach: Tomasz Nowak/Piotr Stojowski, Andrzej Król/Dobrowolski Z. Przed startem nasze ekipy wymieniły się sugestiami odnośnie łowiska. Po sygnale, każdy ruszył w upatrzone wcześniej ...... więcej

Zaproszenie

Komunikaty | 2014-08-21 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin ma przyjemność zaprosić na spławikowe zawody wędkarskie o Puchar Sklepu Wędkarskiego Bass, które odbędą się w dniu 06.09.2014 w Białym Kościele. Zawody odbędą się na żywej rybie, zgodnie z RAPR. Opłata startowa dla dorosłych wynosi – 20 zł a dla dzieci do lat 16 – 10 zł. W zawodach ma prawo uczestniczyć każdy wędkarz posiadający kartę wędkarską wraz z uiszczonymi opłatami poza dziećmi do lat 14, które muszą być z pełnoletnim opiekunem. Ze względu na dużą frekwencję na wcześniejszych zawodach ...... więcej