Zarejestruj się

Nasze wiadomości

Uprawnienia młodzieży do lat 14-stu na wodach PZW.

Komunikaty | 2014-07-05 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Ze względu na częste pytania, dotyczących praw młodzieży do lat 14-stu na wodach Polskiego Związku Wędkarskiego, Koło PZW nr 39 "Okoń" Strzelin, informuje: Młodzież do lat 14-stu, jest zwolniona z posiadania karty wędkarskiej, przy czym wędkować może jedynie w towarzystwie osoby uprawnionej do opieki posiadającej kartę wędkarską. Członek uczestnik do lat 14-stu ma prawo do wędkowania na dwie wędkiłowiąc metodą gruntową i/ lub spławikową. Regulamin Amatorskiego Połowu Ryb wyraźnie przedstawia kwestię dotyczącą młodzieży. Szczegółowe informacje nt. ...... więcej

Zebranie Zarządu.

Komunikaty | 2014-09-24 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Dnia 17.09.2014 r. miało miejsce kolejne zebranie Zarządu naszego Koła. Tym razem najważniejszą kwestią było poruszenie tematu wyjazdu młodzieży na obóz integracyjny. Koło istnieje niespełna 4 miesiące a zarząd uchwala pierwszy wyjazd z młodzieżą. Jest to dobra informacja i dobrze rokuje na przyszłość. Z informacji, które udało się zdobyć wcześniej wiemy, że zainteresowanie ze strony młodzieży i rodziców jest spore, a to gwarantuje świetną frekwencję. Wstępnie udało się nam zapewnić nasz pobyt w Stanicy PZW przy zaprzyjaźnionym kole w ...... więcej

Obóz młodzieży wędkarskiej w Zdzieszowicach.

Aktualności | 2014-10-22 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Dnia 4 października po godzinie 12.00 wyruszyliśmy na pierwszy obóz wędkarski z młodzieżą naszego koła. Już od samego początku panowała świetna atmosfera i z dobrymi humorami po dwóch godzinach nasza ekipa zameldowała się w stanicy wędkarskiej w Rozwadzy. Po zakwaterowaniu się w pokojach przyjechał catering i wszyscy przystąpiliśmy do wspólnego obiadu. Ze względu na wędkarski charakter wyjazdu udaliśmy się na spacer wzdłuż jezior Rozwadzy. Celem była śluza na rzece Odrze. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, ponieważ było widać ...... więcej

Galeria juniorów reprezentujących nasze Koło.

Komunikaty | 2014-10-22 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Witajcie Młodzieżo. Jako administrator strony naszego Koła mam dla Was propozycję. Jeśli pomysł się spodoba utworzymy galerię naszych młodych reprezentantów. Warunkami koniecznymi do zaistnienia w galeri są: 1. Status członkaKoła PZW nr 39 Okoń Strzelin. 2. Maksymalny wiek do 19 lat włącznie. 3. Zdjęcie z Waszym wyraźnym wizerunkiem. 4. Zdjęcie oczywiście związane z tematyką wędkarską. Ponadto ważne jest, aby wraz ze zgłaszanym zdjęciem przesłać imię i nazwisko oraz datę urodzenia (data urodzenia pod zdjęciem będzie aktualniejsza niż sam ...... więcej

Podziękowanie

Komunikaty | 2014-10-25 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Niedawno pisaliśmy o I Obozie Młodzieży Wędkarskiej, ktory odbył się w dniach 4-5 X 2014 r. Ze względu na chęć zorganizowania imprezy, którą młodzież zapamięta jako udaną i zachęci ją do kolejnych wyjazdów, jakie planujemy zorganizować w przyszłości, ważne było zgromadzenie odpowiedniej ilości pieniędzy. Niemożliwym było by to, gdyby nie chojność sponsorów. I tu należą się wielkie podziękowania dla Pani Burmistrz Miasta i Gminy Strzelin Dorocie Pawnuk, oraz właścicielom firm: TPS sp. z o.o ze Strzelina Panu Edwardowi Garbaczowi oraz PHU ...... więcej

Mamy kolejnych Instruktorów Młodzieży Wędkarskiej !!!

Komunikaty | 2014-12-15 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Jedną z głównych idei powstania naszego koła jest współpraca z młodzieżą. Wiedza uzyskana podczas przygotowań do egazaminu na pewno pozytywnie wpłynie na nasze relacje z młodzieżą. Do egzaminu przystąpili: Aleksandra Płoszajska, Ewa Statkiewicz, Tomasz Nowak. Uzyskany przez wszystkich wynik pozytywny daje nam w sumie czworo Instruktorów ponieważ, na wcześniejszym egzaminie uprawnienia uzyskał kolega Piotr Stojowski. Cieszymy się z zaangażowania naszych członków w życie naszego koła. Serdecznie dziękujemy. ... więcej

Życzenia Bożonarodzeniowe 2014!

Komunikaty | 2014-12-22 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, Koło PZW nr 39 "Okoń" w Strzelinie, życzy wszystkim spokoju i radości w tych wyjątkowych dniach, oraz spełnienia marzeń, sukcesów w życiu zawodowym jak i prywatnym, oraz oczywiście wiele zdrowia. ... więcej

Pierwsza wspólna lekcja w szkole zaliczona.

Aktualności | 2015-02-17 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Piątek trzynastego zostanie naszym szczęśliwym dniem. Dzięki współpracy z Panem Mariuszem Michułką, dyrektorem Zespołu Szkolno- Przedszkolnego przekazaliśmy w prostych słowach i czynach podstawowe informacje, jakie powinna wiedzieć młodzież chcąca rozpocząć przygodę z wędką. W składzie Piotr Stojowski, Tomasz Nowak i Aleksandra Płoszajska odwiedziliśmy klasę 5 A, której wychowawcą jest Pani Dominika Toporowska. Informacja o naszym przyjeździe spodobała się również klasie równoległej, tak więc mieliśmy w klasie wesołą gromadkę ...... więcej

Terminarz zawodów Koła nr 39 Okoń w Strzelinie.

Zawody kołowe | 2015-02-22 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Lp Data Miejsce Dyscyplina Nazwa 1 18.04.2015 Biały Kościół Spławikowe I tura Grand Prix 2 02.05.2015 Do uzgodnienia Spinningowe I tura Grand Prix 3 16.05.2015 Biały Kościół Spławikowe Zawody o Puchar Burmistrza MiG 4 30.05.2015 Biały Kościół Spławikowe Zawody z okazji Dnia Dziecka 5 18.07.2015 Biały Kościół Spławikowe II tura Grand Prix 6 12.09.2015 Biały Kościół Spławikowe III tura Grand ...... więcej

Aktualności | 2015-03-04 | Publikujący: Koło PZW nr 39 Okoń Strzelin

Zachęcamy do udziału we wszystkich zawodach jakie planujemy zrealizować w roku 2015. Gwarantujemy miłą atmosferę i jasne warunki rywalizacji. Zbiórka przed każdymi zawodami jest planowana na godzinę 7.00, z wyjątkiem Zawodów z okazji Dnia Dziecka, te planujemy na godzinę 8.00. Każdy dzień zawodów wypada w sobotę. Zawody spławikowe zostaną rozegrane na Dolnym Zbiorniku w miejscowości Biały Kościół, zbiornik doskonale wszystkim znany bogaty w "drobnicę", ale również i w okazy dające na zawodach wiele punktów. Nad zawodami ...... więcej