Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

ZAPROSZENIE NA SZKÓŁKĘ KARPIOWĄ Z REKINAMI

Aktualności | 2018-02-18 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Rekiny poważnie wzięły się dzieła! Do czerwca jeszcze daleko, ale wiedząc że wiele spraw wymaga planowania, dzieci postanowiły działać już. Dlatego też niniejszy tekst pragniemy skierować do osób szczególnych dla PZW. Dzieci ze Szkółki Wędkarskiej „REKINY DZIEWIĄTKI” mają zaszczyt zaprosić: prezesa Zarządu Głównego PZW w Warszawie – pana Teodora Rudnika oraz prezesa Zarządu Okręgu PZW a Opolu – pana Wiesława Misia. Pragniemy, aby Panowie spotkali się z nami 30 czerwca nad łowiskiem „Złów i ...... więcej

CUDZE CHWALICIE…. czyli AKCJA BÓBR 3 :)

Posiadanie zbiornika Złów i Wypuść zobowiązuje. Podchodzimy do tego bardzo poważnie. Zdajemy sobie sprawę z wyjątkowości naszej wody w całym powiecie. Naszym celem jest jak najlepsze jej przygotowanie do sezonu. Skarbem są drzewa, więc zabezpieczyliśmy je przed niszczycielskimi zębami bobrów (ale pomyśleliśmy i o nich – zostawiając im pożywienie). Poszerzyliśmy stanowiska wycinając panoszącą się trzcinę (jednak wiedząc o tarle ryb zostawiamy im ich domu w odpowiedniej ilości). Wykosiliśmy pobocze drogi zdając sobie sprawę, że dostęp do łowiska ...... więcej

SPRAWY W NASZYCH RĘKACH, czyli Akcja BÓBR 2

Aktualności | 2018-02-13 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Kolejne drzewa zabezpieczone siatką, droga dojazdowa prześwietlona, większość suchych konarów nad nią usunięta, dwa nowe stanowiska przygotowane, śmieci składowane wiele lat posprzątane, tablice z napisem „Łowisko Złów i Wypuść” zamontowane, obrzeża betonowe na umocnienie zejść na łowisku dostarczone i przygotowane do osadzenia, kołki do stabilizacji obrzeży przygotowane, trzcinowiska w poszukiwaniu odpadów przeczesane. Wszystko dało się dzięki zaangażowaniu: Sekcji Karpiowej Azoty, Strażników Straży Rybackiej Powiatu ...... więcej

Komisja Edukacji Związku Miast Polskich gościem podczas zajęć Rekinów

Aktualności | 2018-02-04 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Ferie roku 2018 – go Rekiny spędziły bardzo pracowicie. Wisienką na torcie było niecodzienne i wyjątkowe spotkanie, w którym wzięły udział. Otóż czwartkowe (25.01) popołudnie dzieci spędziły w jadalni Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9. To tam spotkały się z członkami Komisji Edukacji Związku Miast Polskich a m.in. z Przemysławem Krzyżanowskim - Zastępcą Prezydenta Koszalina – Przewodniczącym Komisji Edukacji ZMP; z zastępcą prezydenta Kędzierzyna – Koźla panem Wojciechem Jagiełło, kierownikiem Wydziału Oświaty i Wychowania Urzędu ...... więcej

Towarzyskie zawody sportowe z kołem PZW Azoty

Aktualności | 2018-02-02 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Nowy rok nowy sezon wędkarski. Terminy i miejsca zawodów zostały zaklepane w okręgu. Istnieje prawdopodobieństwo, że mogą jeszcze ulec zmianie ze wzgledu na ligę okręgową. W przypadku jakich kolwiek zmian bedziemy infornowac na bierząco. Harmonogram zawodów znajduje się w menu po prawej stronie w zakładce "zawody". http://www.pzw.org.pl/azoty/cms/19594/zawody Wystkich serdecznie zapraszamy.... więcej

Jak zostać królem śmieci? Wystarczy siedzieć wśród nich!!!

Aktualności | 2018-01-31 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Nasza komórka SSR złożona z pasjonatów i działaczy w minioną sobotę udała się w piękne miejsce. Początek naszego okręgu PZW. Rzeka Kłodnica i Kanał Gliwicki przez bardzo krótki fragment płynie tam razem zaraz po ujściu z jeziora. Już podczas dojazdu nad obraną miejscówkę na nasz widok dwójka „wędkarzy” na wszelki wypadek w pośpiechu zaczęła się oddalać… twierdząc, że „szukają miejsca”. I tu się zaczęło: ilość śmieci była zatrważająca!!!! Upychane wszędzie: w zarośla, krzaki i trzcinowisko, a ...... więcej

SZKÓŁKA KARPIOWA Z REKINAMI – edycja 3-a :)

Aktualności | 2018-01-28 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Trzeci rok z rzędu, z jeszcze większym rozmachem i planami, po Waszych prośbach ogłaszam wszem i wobec - tegoroczna impreza odbędzie się w terminie 27 czerwca – 01 lipca 2018 roku na łowisku „Złów i Wypuść” o nazwie Miejsce Kłodnickie (Jezioro Miejsce Kłodnickie - MK) w Kędzierzynie – Koźlu. Przedsięwzięcie adresowane jest do wszystkich zainteresowanych. Niezależnie od miejsca zamieszkania (cała Polska), przynależności kołowej (wszystkie okręgi) i wieku (dzieci i wszyscy „młodzi wiekiem”). Zapraszam wędkarskie rodziny ...... więcej

HARMONOGRAM ZAJĘĆ SZKÓŁKI WĘDKARSKIEJ „REKINY DZIEWIĄTKI”

Aktualności | 2018-01-26 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Daty zajęć Szkółki: - 17.02 – godz. 10:00 – 12:00 (siedziba Koła PZW Azoty) - 24.02 - godz. 10:00 – 12:00 (siedziba Koła PZW Azoty) Od daty poniżej wszystkie zajęcia odbywać się będą nad wodą. Miejsca wskazane w opisie: - 10.03 – godz. 10:00 – 13:00 (Łowisko Rogi) - 24.03 - godz. 10:00 – 13:00 (Łowisko Rogi) - 25.03.2018r – Zawody Koła PZW Azoty -Spławik - Kanał Kędzierzyński Azoty "KA" - 14.04 - godz. 10:00 – 13:00 (Łowisko Rogi) - 28.04 - godz. 10:00 – 13:00 (Łowisko Rogi) - 29.04.2018r – Zawody Koła ...... więcej

FERIE I NAUKOWE DOCIEKANIA REKINÓW :), czyli dlaczego tak jest?

Aktualności | 2018-01-21 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Pierwszy tydzień ferii za nami. W jego trakcie nasze zajęcia poświęciliśmy na przygotowania do nowego sezonu. Wędki, w które wyposażyło nas nasze Koło PZW Azoty, zostały zdemontowane na części – przydały się wcześniejsze zajęcia – i dokładnie oczyszczone oraz wymyte. O sprzęt należy dbać i szanować go, bo to m.in. dzięki niemu możemy realizować swoje hobby. Kolejne zajęcia przeznaczone zostały na budowę zestawów, po to aby od wiosny móc wędkować. Im więcej przygotujemy teraz, tym więcej czasu poświęcimy na realne wędkowanie nad ...... więcej

TAKA NIESPODZIANKA :(

Aktualności | 2018-01-17 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Skończyłeś remont domu? Miałeś miłe przyjęcie? To dobrze i nawet możne nas to cieszyć. NAPRAWDĘ!!! Tylko nie wiemy, dlaczego twoje śmieci znalazły się nad brzegiem naszego łowiska Rogi!!!! Posprzątaliśmy, bo wiemy, że tak trzeba, ale nie godzimy się na to! Zachowania tego typu są przez nas szczególnie piętnowane. Mówimy głośno i jasno – ŚMIEĆ U SIEBIE W DOMU! NAJWIDOCZNIEJ TO LUBISZ! Podrzucone śmieci bardzo dokładnie przejrzeliśmy (choć nie ma się, czym chwalić) i znaleźliśmy świetne informacje: rachunki z jednej z kędzierzyńsko – ...... więcej