Tweety na temat @pzworgpl

Polski Związek Wędkarski

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: bezprawne nałożenie mandatu. w jaki sposób odwołać się  (Przeczytany 480 razy)

burk

• Newbie
  • *
bezprawne nałożenie mandatu. w jaki sposób odwołać się
« dnia: Październik 03, 2010, 23:12:56 »
Witam serdecznie ...  Prosze o informacja na temat sposobu odwołania sie od kary pieniężnej nałożonej na mnie niesłusznie, za brak odpowiednich uprawnien do wędkowania na łowisku związkowym 28 Knurów.
Drodzy koledzy, sytuacja wygląda następująco... w dniu dzisiejszym wybrałem sie powętkować nad jezioro, co w późniejszym czasie okazało sie związkowe (SSR), jestem amatorem, wędkuje sporadycznie może 10 razy do roku. jestem posiadaczem białej karty zrobionej za młodu. Tak więc dziś wybrałem sie nad jezioro które dostrzegłem jadąc wczoraj niedawno otwartą autostradą która przebiega przez środek jeziora. Jadąc nad jezioro jedyną drogą do tego jeziora a zarazem przejechawszy wzdłóż lini brzegowej jeziora zatrzymałerm sie na parkingu przy punkcie czerpania wody. Poza tablicą kierująco do tego punktu, oraz tablicą wskazującą na te miejsce nie widziałem nic więcej co zdradzało by status jeziora. Nie było nikogo w pobliżu. Zaczołem wędkować po upływie około 4 godzin przyjechało dwóch mężczyzn którzy oświadczyli mi że są ze związku. Poinformowali mnie o tym że nie można tu wędkować  bez wcześniejszej opłaty, zarządali dokumentów. Wyjaśniłem im że jestem tutaj pierwszy raz i że nie  wiedziałem o statusie tego jeziora, wszak nie ma tutaj żadnych tabliczek stwierdzających o tym że jezioro należy do związku. Jedyną tabliczką była tabliczka która kierowała jadąc w strone jeziora że na lewo znajduje sie punkt czerpania wody, oraz tabliczka  wskazująca na te miejsce. Panowie jednak twierdzą że jezioro jest bardzo dobrze oznakowane... pokazując na drzewa znajdujące sie około 500 m dalej , co potem okazało sie tablicą na której jest napisane ,,zakaz kompieli staw lic