Tweety na temat @pzworgpl

Polski Związek Wędkarski

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Składki pytanie  (Przeczytany 306 razy)

przesmiewca

• Jr. Member
  • **
Składki pytanie
« dnia: Marzec 07, 2013, 19:23:25 »
Witam,
Mam pewne pytanie dotyczace wysokości opłat składek.
Jestem 21-letnim studentem i posługując się Tabelą składek członkowskich na 2013 r. W okręgu PZW Kielce (link). Chciałem się dowiedzieć ile wyniesie mnie wysokość składek na 2013 rok, niestety przez brak czasu ( studia itd.) przez ostatnie dwa lata nie opłacałem karty, rozumiem że wiąże się to z jakąś opłatą ( wpisowe ? )
czyli będe musiał opłacic :
1.SKŁADKA  CZŁONKOWSKA.
  ulgowa
                                          33,-
 2.Wpisowe ( to ta niby "kara" za nie płace nie za poprzedni rok)

członka zwyczajnego PZW     25,-
3.SKŁADKA OKRĘGOWA na zagospodarowanie i ochronę wód[/b]
ulgowa                                          56,-

czyli łącznie :
                                                       114,-

dobrze to wszstko rozumiem ?

antoni

• Hero Member
Składki pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2013, 09:16:29 »
Tak jest, poza jedynym, czyli interpretacją ponownego wpisowego., To nie jest kara, tylko koszt ponownego wstąpienia do PZW, gdzie trzeba od nowa uruchomić ewidencję itd. Kolega, z braku czasu, wiadomo studia, zaprzestał regulowania składek do 30 kwietnia i tym samym zaprzestał być członkiem PZW, a wszyscy, którzy wstępują do PZW, w tym także ci, którzy wstępują ponownie po jakiejś przerwie, wpłacają wpisowe.

haliniak

• Full Member
Składki pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2013, 09:19:49 »