| Mandat za nieposiadanie karty | ||||
eva1j
Od: 2009-09-11 Posty: 1 |
11 września 2009 09:55 | |||
| Witam
Ponieważ jestem laikiem w tej kwestii, moje pytanie może wydać się komuś śmieszne. Ostatnio przebywałam ze znajomym nad wodą, gdy pojawiła się straż państwowa. Zarządali ode mnie karty, gdyż mój znajomy łowił na nieregulaminową ilość wędek. Nigdy takowych uprawnień nie posiadałam a ponadto nigdy nie łowiłam ryb. Siedziałam kilka metrów od wędek, a mimo to za brak karty ukarali mnie mandatem. W jaki sposób mam z tej sytuacji wybrnąć i jakie będą konsekwencje, jeśli nie opłacę kary? |
||||
|
tomjas78 Od: 2009-08-23 Posty: 689 |
11 września 2009 18:19 | |||
|
To tylko świadczy o negatywnym profesjonalizmie naszych strażników . Nie ma ich tam gdzie powinni byc. I nie opłacaj , skoro nie poinformowali cię o konsekwencjach. Tylko jeszcze jest kilka pytań ; czy miałeś przy sobie jakiś dokument tożsamości , z którego spisali twoje dane? Ile wogóle masz lat? Czy zarabiasz legalnie pieniądze i płacisz podatki? Jeżeli spisali twoje dane , a ty zarabiasz i płacisz podatki , a nie zapłacisz ,to wezmą ci z przyszłorocznego PIT-a . Jeżeli spisali cię , a nie zarabiasz , to obowiązek spada na twoich opiekunów prawnych (rodziców) A ile masz zapłacic tego mandatu? |
||||
|
11 września 2009 18:21 | |||
| A jak byś odmówił przyjęcia mandatu , co powinieneś uczynic. T o sprawa trafiła by do sądu grodzkiego i tam byś mógł rościc swoich praw. | ||||
jaro422
Od: 2009-03-23 Posty: 401 |
16 września 2009 13:40 | |||
|
Dlaczego doradzasz ludziom takie bzdury ? Weżmiesz na siebie odpowiedzialność w razie nieuregulowania przez tą panią mandatu w terminie? W końcu zasięgnęła porady na forum PZW a Ty jej tak doradziłeś. Poniesiesz odpowiedzialność za swoje słowa? |
||||
|
16 września 2009 14:03 | |||
|