| Odległość pomiędzy wędkarzami | ||||
Piotr
Od: 2009-06-19 Posty: 3 |
14 czerwca 2010 13:38 | |||
| Witam
Jestem dość początkującym wędkarzem i chciałbym się dowiedzieć jaka jest minimalna odległość pomiędzy wędkarzem łowiącym z brzegu (grunt) a wędkarzem stojącym w wodzie (spławik). Starałem się to znaleźć w Regulaminie amatorskiego połowu ryb lecz nie udało mi się. |
||||
grzegorz dobrzyński
Od: 2010-03-03 Posty: 17 |
14 czerwca 2010 21:21 | |||
| minimum 10 m. odległość można zmniejszyć za zgodą pierwszego który zajoł miejsce | ||||
proton
Od: 2009-02-07 Posty: 399 |
14 czerwca 2010 22:32 | |||
| Tego twórcy RAPR nie przewidzieli. Bardziej cwany i silniejszy ustala odległość :)) . | ||||
aqq1
Od: 2009-01-10 Posty: 187 |
15 czerwca 2010 09:18 | |||
| W tym wypadku wszystko zależy od osobistej kultury wędkarza.Jak ktoś urodzi się wróblem to kanarkiem nigdy nie będzie.Dobrym rozwiązaniem jest zapis w regulaminie zbiorników wydzielonych okręgu.W formie zakazu brodzenia lub ograniczenia tegoż do granicy pasa roślinności przybrzegowej.Pozwala to na uniknięcie konfliktów nad woda.Tak jest w okręgu tarnobrzeskim i jest to słuszne posunięcie.Chociaż nigdy nie spotkałem się z przypadkiem konfliktu pomiędzy wędkarzami łowiącymi w ten sposób.Prędzej dochodzi do scysji pomiędzy łowiącymi na grunt gdyż niektórzy mają kłopot z celnością rzutów.Pozdrawiam | ||||
Piotr
Od: 2009-06-19 Posty: 3 |
15 czerwca 2010 14:01 | |||
| Dziękuję za odpowiedzi. Ja niestety miałem taki przypadek i wędkarz (łowiący z wody na spławik) staną przede mną w odległości 5 metrów. Naszczęście po krótkiej wymianie zdań i stwierdzeniu (że on łowi już 20 lat a ja nieznam się na przepisach- bo jeśli on łowi z wody to może nawet stać przede mną) zmienił swoje miejsce wędkowania. | ||||
|
arnie Od: 2008-09-24 Posty: 465 |
18 czerwca 2010 08:24 | |||