Logowanie

Zarejestruj się

Łowienie na terenie innego okręgu

Dodaj odpowiedź

Łowienie na terenie innego okręgu  
  Piotr

Od: 2011-01-12

12 stycznia 2011 20:18  
Witam, mam nastepujący problem, należę do okręgu PZW Nowy Sącz i tam też opłacam wszelkie składki. Jednak teraz studiuję w Krakowie i chciałbym się wybrać wiosną na pobliskie jeziora lubna Wisłę. Czy okręg krakowski będzie honorował moje opłaty? Dodam, że są one wyższe, niż w Krakowie, ponieważ w Nowosądeckim okręgu obowiązuje pełna stawka na górskie rzeki. Czy może będę musiał dokupywać dodakowo "dniówki" żeby łowić w onym okręgu?
Pozdrawiam

Dyrekto

Od: 2008-12-31

12 stycznia 2011 20:50  
piotr no masz problem ... z tego co udało mi się ustalić to okręg krakowski nie ma porozumienia ,powtarzam -chyba -  z twoim okręgiem . więc nie będziesz mógł wędkować na wodach Krakowa . och boli , lecz możesz możesz zapewne opłacić w ich okręgu składkę na zagospodarowanie wód i zapewne otrzymasz stosowne zezwolenie . lecz nie stawiałbym 100 % na moją odpowiedź . raczej poczekaj na pewniaka ... lub zadzwoń do okręgu Kraków a tam uzyskasz prawidłowe wyjaśnienia...

sikawka

Od: 2010-01-30

12 stycznia 2011 21:45  
Cała ta sytuacja niczym z filmów Bareji.... Kombinować i kombinować. 
Czasem zastanawiam się czy nie czas już na zmianę PZW na OZW bo skoro trzeba kombinować albo porozumiewać się by powędkować w "P" (polski) a trzeba dopłacać "O" (okręgowe) a jeden z drugim nie może się dogadać ?

rafał dyzmański

Od: 2009-03-19

13 stycznia 2011 09:45  
ooo kolega  Sikawka ma rację:) popieram!! OZW hehe bo i tak to wygląda niestety...  

jozekgaluszka

Od: 2010-01-22

14 stycznia 2011 11:21