| Łowienie na terenie innego okręgu | ||||
Piotr
Od: 2011-01-12 Posty: 2 |
12 stycznia 2011 20:18 | |||
| Witam, mam nastepujący problem, należę do okręgu PZW Nowy Sącz i tam też opłacam wszelkie składki. Jednak teraz studiuję w Krakowie i chciałbym się wybrać wiosną na pobliskie jeziora lubna Wisłę. Czy okręg krakowski będzie honorował moje opłaty? Dodam, że są one wyższe, niż w Krakowie, ponieważ w Nowosądeckim okręgu obowiązuje pełna stawka na górskie rzeki. Czy może będę musiał dokupywać dodakowo "dniówki" żeby łowić w onym okręgu?
Pozdrawiam |
||||
|
Dyrekto Od: 2008-12-31 Posty: 136 |
12 stycznia 2011 20:50 | |||
| piotr no masz problem ... z tego co udało mi się ustalić to okręg krakowski nie ma porozumienia ,powtarzam -chyba - z twoim okręgiem . więc nie będziesz mógł wędkować na wodach Krakowa . och boli , lecz możesz możesz zapewne opłacić w ich okręgu składkę na zagospodarowanie wód i zapewne otrzymasz stosowne zezwolenie . lecz nie stawiałbym 100 % na moją odpowiedź . raczej poczekaj na pewniaka ... lub zadzwoń do okręgu Kraków a tam uzyskasz prawidłowe wyjaśnienia...
|
||||
sikawka
Od: 2010-01-30 Posty: 68 |
12 stycznia 2011 21:45 | |||
| Cała ta sytuacja niczym z filmów Bareji.... Kombinować i kombinować.
Czasem zastanawiam się czy nie czas już na zmianę PZW na OZW bo skoro trzeba kombinować albo porozumiewać się by powędkować w "P" (polski) a trzeba dopłacać "O" (okręgowe) a jeden z drugim nie może się dogadać ? |
||||
|
rafał dyzmański Od: 2009-03-19 Posty: 18 |
13 stycznia 2011 09:45 | |||
| ooo kolega Sikawka ma rację:) popieram!! OZW hehe bo i tak to wygląda niestety... | ||||
jozekgaluszka
Od: 2010-01-22 Posty: 1 |
14 stycznia 2011 11:21 | |||