| Intrerpretacja zasad oplacania skladek??? Pomocy | ||||
Łukasz
Od: 2011-01-16 Posty: 2 |
16 stycznia 2011 23:48 | |||
| <P>Witam wszystkich forumowiczow.<BR><BR>Chcialem sie spytac o nurtujace mnie pytania odnosnie placenia skladek. Mianowicie w zeszlym roku wstapilem do kola wedkarskiego w okregu Zamojskim, jestem studentem i nieczesto mam czas jezdzic na ryby. W zasadzie przez pol roku bylem moze ze 20 razy w okresie wakacji w tym zabralem jedna rybe do domu. Mam nastepujace pytania:</P><P>1. a)Czy moge oplacic skladki w innym okregu np. Chelm, ktory ma porozumienie z Zamosciem (chodzi mi przede wszystkim o wysokosc skladki , ktora jest po prostu dla mnie za wysoka) i korzystac bez przeszkod z wod Zamojskich?</P><P>b) jesli tak ,to jesli wybiore okreg Kalisz, gdzie z mapki wynika ze ma on porozumienie z Zamosciem na wody nizinne i gorskie, ale w tabeli skladek w rubryce wod gorskich sa puste miejsca to czy rowniez moge korzystac w okregu Zamosc z wod gorskich po oplaceniu skladek w okreku Kalisz. </P><P>2. Jak to jest ze np. z mapki wynika ze Zamosc nie ma porozumienia z Kielcami ale... Kielce maja porozumienie z Zamosciem ?? O co w tym chodzi?? Z tego wynika ze to nie jest obustronne porozumienie. </P><P>Prosze o pomoc bo jest tu taki mix i tyle niejasnosci, ktorych z kazdym kliknieciem jest coraz wiecej:) ciezko to ogarnac</P><P>Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczow! </P> | ||||
|
Dyrekto Od: 2008-12-31 Posty: 136 |
17 stycznia 2011 19:17 | |||