Logowanie

Zarejestruj się

opłata jednodniowa ??

Dodaj odpowiedź

opłata jednodniowa ??  
  rookowa

Od: 2009-05-06

06 maja 2009 16:39  
Jestem zielony i potrzebuję pomocy. Mieszkam w woj. lubuskim, a na wakacje jadę do kolegi, który mieszka w Rybniku (woj. śląskie). Nie posiadam karty wędkarskiej. Słyszałem coś o opłatach jedno lub kilkudniowych. Czy to znaczy, że nie posiadając karty wędkarskiej, po wykupieniu takiego czegoś będę mógł tam legalnie łowić. Jeżeli tak, to czy mogę to wykupić tam na miejscu, bez zdawania żadnych testów etc? No i ile mniej więcej to będzie kosztowało. Bardzo proszę o pomoc. :)  

gustav665

Od: 2009-04-14

06 maja 2009 18:05  
rookowaJestem zielony i potrzebuję pomocy. Mieszkam w woj. lubuskim, a na wakacje jadę do kolegi, który mieszka w Rybniku (woj. śląskie). Nie posiadam karty wędkarskiej. Słyszałem coś o opłatach jedno lub kilkudniowych. Czy to znaczy, że nie posiadając karty wędkarskiej, po wykupieniu takiego czegoś będę mógł tam legalnie łowić. Jeżeli tak, to czy mogę to wykupić tam na miejscu, bez zdawania żadnych testów etc? No i ile mniej więcej to będzie kosztowało. Bardzo proszę o pomoc. :)

sa jednodniowe pozwolenia po 20-30zl : P
wiec taniej wyjdzie wyrobienie karty i oplacenie jej ( z oplaceniem to zalezy od kola)

rookowa

Od: 2009-05-06

06 maja 2009 19:02  
Ja słyszałem, że aby wykupić takie jednodniowe pozwolenie, to też trzeba kartę wędkarską. To prawda?  

gustav665

Od: 2009-04-14

06 maja 2009 19:12  
rookowaJa słyszałem, że aby wykupić takie jednodniowe pozwolenie, to też trzeba kartę wędkarską. To prawda?

poszperaj na forum - juz bylo takie zapytanie. nie pamietam odpowiedzi

mkdugi

Od: 2009-05-02

06 maja 2009 21:46  
A jak prowadzic rejestr zlowionych ryb jesli nie jestem czlonkiem juz bo nie zaplacilem karty a ją posiadam i zaplacilem te 30 zeta za wedkowanie dla niezrzeszonych ?  

tomaszokret

Od: 2009-02-03

07 maja 2009 09:52  
Do MKDUGI: Rejestr nie obowiązuje pozwoleń jednodniowych.  

tomaszokret