Zarejestruj się

WIFC2018

XV World Ice Fishing Championship, Karaganda region, Temirtau city

17.03.2018

Druga tura już przeszła już do historii, podobnie jak Mistrzostwa w Kazachstanie. Zajęliśmy 5 miejsce w generalnej klasyfikacji. Zabrakło nam 1 punktu do 4 miejsca i 11 do drugiego. Medal był absolutnie w naszym zasięgu. Druga tura wymieszała tabelę. Gospodarze z drugiego miejsca spadają jeszcze poza Polskę. Dziękuję kolegom z drużyny za nienaganną postawę i walkę do ostatniej chwili. Chcę podkreślić, że po kilku latach w końcu zbudowaliśmy drużynę, która śmiało może walczyć z najlepszymi na świecie. Pozdrawiamy wszystkich, którzy byli z nami, dziękujemy Wam za kibicowanie i wszystkie komentarze dopingujące nas do walki. Również składamy serdeczne podziękowania wszystkim sponsorom naszej drużyny oraz władzom PZW za umożliwienie startu w tych mistrzostwach. Do zobaczenia już w Polsce. Wydarzenia z Kazachstanu relacjonował Piotr Jabłoński - kierownik drużyny

16.03.2018

W Kazachstanie I tura za nami - jest dobrze, więcej  TUTAJ

15.03. 2018

Jutro w Kazachstanie pierwszy dzień zmagań - napięcie rośnie...

więcej TUTAJ

Kazachstan info z godz. 16 00 -14.03 .

Dużo zadań. Dużo pracy sumiennie wykonanej przez drużynę. Nastroje bardzo dobre, a nawet coraz lepsze. Została ustalona pierwsza piątka, która będzie nas reprezentować podczas Podlodowych Mistrzostw Świata w Kazachstanie. Więcej na oficjalnej stronie wędkarstwa podlodowego  TUTAJ

Info z godz. 16.00. 13.03

Kolejny dzień treningu za nami. Pogoda znacznie łaskawsza. Osłabł  wiatr, a pod koniec treningu zrobiło się nawet ciepło. Dnia dzisiejszego zameldowały się na lodzie wszystkie drużyny biorące udział w mistrzostwach.

Podział pracy był następujący: kierownik drużyny wraz z trenerem miał za zadanie dokonac pomiaru łowiska w dozwolonych miejscach. Wywierciliśmy kilkadziesiąt dziur w lodzie o grubości ponad 1,2m tworząc precyzyjna mapę sektorów. Czujemy się dobrze, atmosfera  bojowa. Jesteśmy dobrej myśli. Więcej na oficjalnej stronie wędkarstwa podlodowego  TUTAJ

Info z godz.16.00 12.03.

Drugi dzień treningu. Po weryfikacji wyników wczorajszego dnia się zmieniliśmy taktykę, co zaowocowało lepszymi wynikami. Pogoda tym razem słoneczna z potężnym wiatrem. Temperatura minus 14. Odczuwalna w pobliżu 30 stopni. Zawodnicy walczyli nie tylko z rybami, ale również z trudnymi warunkami pogodowymi.

Za chwilę odprawa i podsumowanie dnia. Atmosfera w drużynie rewelacyjna. Czekamy na jutrzejszy dzień.

Więcej na oficjalnej stronie WĘDKARSTWA PODLODOWEGO  KLIKNIJ

Info z godz.14 11.03.2018

Polska ekipa już w Kazachstanie. Info z dnia 11.03 godz. 14.00

Lot odbył się bez większych problemów.

Na miejscu w Astanie czekał na nich bus. W ciągu dwóch godzin dotarli do Termitau.

Popołudnie wszyscy spędzili na przygotowaniach do dzisiejszego treningu i na aklimatyzację. Różnica czasowa 5 godzin.

Pogoda dosyć zmienna. W dzień przyjazdu plus 5 .

Trening dziś rano minus 10 i silny wiatr. Lód ponad 120 cm.

Pierwsze wnioski i porównanie z sytuacją sprzed 3 tygodni.

Odbyły się mini zawody pomiędzy kadrowiczami. Aktualnie trener kierownik drużyny analizują wyniki.

Info z 9.03.

Nasza reprezentacja już w drodze na podlodowe MISTRZOSTWA ŚWIATA w Kazachstanie. Jak widać humory dopisują i jak donosi nasz korespondent forma jest.
Polski Związek Wędkarski na mistrzostwach reprezentować bedą:
7. Krzysztof Zakrzewski - trener
8. Andrzej Zieliński - II trener
9. Mateusz Czajkowski - pomoc techniczna
10. Piotr Jabłoński - kierownik reprezentacji Od dzisiaj zaczynamy relację na żywo. W miarę możliwości będziemy przekazywać info dzień po dniu.

W tym roku sponsorami naszej drużyny są: Firma FISHING CONCEPT dystrybutor marek NORFIN, LUCKY JOHN, TONAR, NERO, Firma Lemigo, firma EXPRESS-TRANS Sp. z o.o. Sp. K – Tubertini, firma LIWI S.C, Firma P.P.H.U. MATCHPRO Krzysztof Kałużny oraz firma Gienek Gliny.pl – Eugeniusz Warcholiński.