Zarejestruj się

Aktualności

WYNIKI - TOWARZYSKIE ZAWODY PODLODOWE PZW BYSTRZYCA 10.02.2019 ŻÓŁKIEWKA

W dniu 10.02.2019 roku spotkaliśmy się na zbiorniku w Żółkiewce, aby rozegrać Podlodowe Zawody Towarzyskie - zbiórka zawodników 7:30. Łowisko dla wielu z nas nieznane, i część z  nas jechała na zbiornik pełna nadziei na fajną zabawę.

Godzina 7:45 przywitanie przez Prezesa Wiesław Cybul i odprawa sędziego głównego Grzegorz Madycki. Godzina 7:55 wchodzimy na lód i rozpoczynamy ostatnie przygotowania przez 4 godzinnymi zmaganiami z  rybostanem Żółkiewki. Godzina 8:00 start zawodów.

Jak słychać na zbiorniku pierwsze meldują się wszędobylskie okonie, których wymiar nie przekracza 10-15 cm. Jednak z biegiem czasu pojawiają się płotki, dające zawodnikom punkty. Część z zawodników, na swoje nieszczęście znajduje miejsca, w których okonie wygrywają swoją szybkością z innymi rybkami i nie pozwalają na efektywne łowienie – no cóż, zmiana „dziury” i szukanie innej ryby, to chyba jedyny sposób na zapunktowanie w zawodach.

Jako, że zawody rozgrywane na żywej rybie i metodzie dowolnej kolega Krystian Wilczyńskilata” w poszukiwaniu okonia. Na wędce melduje mu się ładny szczupak, który wygrywa walkę. Po pewnym czasie pojawia się łady okoń, który wraca do wody, a następnie jeszcze większy, który przechytrzył naszego kolegę i nie pozwolił się wyciągnąć na powierzchnię.

Godzina 12:00 koniec zawodów, wracamy na brzeg i rozpoczynamy ważenie. Ryby po zważeniu wracają całe i zdrowe do wywierconych wcześniej w tym celu otworów, aby kolejni wędkarze mogli się z nimi zmagać. Łącznie złowiliśmy 33,69 kg ryby, co jest wynikiem przyzwoitym.

Godzina 13:00 rozpoczynamy oficjalne zakończenie zawodów przy posiłku przygotowanym przez Naszego Gospodarza Koła Witek Szukalski. Dodatkowo do rozlosowania mieliśmy również niewielkie upominki. Jako że zawody miały charakter towarzyski postanowiliśmy nagrody rozlosować. Wśród drobnych nagród znalazły się 3 zestawy mormyszek przygotowanych przez kolegę Bartek Mędel.

I tu należą się serdeczne podziękowania za ufundowanie drobnych upominków przez Bartka. Bartek Dziękujemy – mormyszki z pewnością przydadzą się zawodnikom na kolejnych, być może zawodach.

Podziękowania również dla pozostałych członków naszego Koła za liczny udział w zawodach. Mamy nadzieję, że kolejne wyjazdy, czy to podlodowe czy też letnie będą przebiegały w taki miłej atmosferze jak te.

WYNIKI:

1 miejsce Krzysiek MONIK z wagą 4200 g,

2 miejsce Grzesiek MADYCKI z wagą 3900 g,

3 miejsce Paweł WILCZYŃSKI z wagą 3550 g.