Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Zakończenie sezonu.

Aktualności | 2017-06-22 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Spokojnie, chodzi jedynie o zakończenie sezonu wędkarskiego w roku szkolnym 2016/2017. Po raz ostatni w tym roku szkolnym wybraliśmy się z chłopcami z gimnazjalnego kółka wędkarskiego na wspólne łowy. Przy pięknej pogodzie posiedzieliśmy na Balatonie. Nawet połowiliśmy. Co prawda dużych ryb nie było, ale udało się złowić kilkadziesiąt leszczy, płotek i wzdręg. Fajnie, że chłopaki coraz bardziej przekonują się do delikatnego łowienia na bata. To tak naprawdę najskuteczniejsza metoda szybkiego, rekreacyjnego łowienia małych i średnich ryb. A ...... więcej

Uwaga!!! informacja dotycząca Zbiorników w Przylasku Rusieckim

Aktualności | 2017-06-17 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Dotychczasowy tytuł prawny Okręgu PZW Kraków do zbiorników w Przylasku Rusieckim jest kontynuowany. Na podstawie Decyzji nr GS-02.6844.4.3.2017.AK Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 2 czerwca 2017 roku obszar Przylasku Rusieckiego został objęty prawem trwałego zarządu przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie. Zgodnie z intencją Gminy Miejskiej Kraków reprezentowanej przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Okręg PZW Kraków pozostaje operatorem tego terenu. ... więcej

Okręgowe zawody SSR.

Aktualności | 2017-06-14 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

1-go lipca br. (sobota) na zbiorniku w Woli Batorskiej odbędą się okręgowe zawody Społecznej Straży Rybackiej. W związku z tym staw będzie zamknięty dla osób nie biorących udziału w zawodach od 6.00 do 15.00.... więcej

Zawody dla dzieci.

Aktualności | 2017-06-05 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W sobotę 03 czerwca na zbiorniku w Woli Batorskiej odbyły się nasze tradycyjne zawody dla dzieci. Jest to jedna z imprez towarzyszących Dni Niepołomic. Pogoda jak i frekwencja dopisały. Do udziału zgłosiło się 25 młodych wędkarzy i wędkarek. Ryby dopisały może trochę mniej, ale i tak prawie każdy coś złowił. Łowiono głównie wzdręgi i płotki. Trafiło się też trochę leszcza. Dziękujemy Panu Burmistrzowi MiG Niepołomic za objęcie honorowym patronatem naszych zawodów, jak i za ufundowanie pucharów. Ze swojej strony zadbaliśmy o upominki i ...... więcej

"Puchar Skarbnika"

Aktualności | 2017-05-30 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W niedzielę 28 maja odbyły się nasze kolejne zawody. Tym razem były to gruntowo-spławikowe zawody o „Puchar Skarbnika”. Miejscem naszych zmagań była Wisła w Piekarach. Pogoda jak zwykle mam dopisała. Nawet aż za bardzo i większości z dwudziestu uczestników najlepiej szło łapanie…opalenizny. Choć nie wszystkim tylko opalenizny. Team Wróblewskich ,do którego zalicza się również Mateusz ;) , pokazał, że „da się” i opanował całe podium. Łowiliśmy głównie niewielkie krąpiki. Trafiło się kilka trochę ...... więcej

Zawody z okazji Dnia Dziecka.

Aktualności | 2017-05-17 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Koło PZW Niepołomice zaprasza wszystkie dzieci ze szkół podstawowych i młodzież gimnazjalną z terenu miasta i gminy Niepołomicena zawody wędkarskie. Odbędą się 03 czerwca br. na łowisku koła PZW Niepołomice w Woli Batorskiej (Balaton). Warto wspomnieć, że nasze zawody dla dzieci mają już ponad 30 letnią tradycję. Od początku organizowania Dni Niepołomic zostały włączone do ich programu jako stała impreza towarzysząca. Dziękujemy burmistrzowi Niepołomic panu Romanowi Ptakowi, za tradycyjne już objęcie swoim honorowym patronatem naszych zawodów oraz ...... więcej

Spławikowe Mistrzostwo Koła.

Aktualności | 2017-05-08 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Spławikowe Mistrzostwo Koła. 7 maja rozegraliśmy kolejne zawody. Tym razem były to spławikowe zawody o Mistrzostwo Koła. Przy sprzyjającej pogodzie do udziału przystąpiło 26 uczestników (w tym 5 juniorów). Po całodziennych zmaganiach przyszedł czas na podsumowanie wyników. Wyniki, jakie udało nam się osiągnąć, nie były rewelacyjne. Choć biorąc pod uwagą wyjątkowo chłodną tegoroczną wiosnę, trzeba mimo wszystko być zadowolonym. Ryby zdecydowanie lepiej brały na płytszej wodzie. Dziękujemy wszystkim za udział i rywalizację w jak zawsze ...... więcej

Zarybienie wód Koła Niepołomice.

Aktualności | 2017-04-28 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W dniu dzisiejszym odbyło się zarybienie wód koła Niepołomice.Do wód koła trafiło 400 kg pstrąga i 85 kg karpi. Niestety nasz dostawca z powodów technicznych nie mógł dostarczyć w dniu dzisiejszym planowanych 500 kg karpia. Ryby te zostaną dowiezione w póżniejszym ternie. Z uwagi na długi weekend zbiornikisą zamknięte do piątku 28 kwietnia do godz 17.00.... więcej

Zawody rozpoczęcia sezonu.

Aktualności | 2017-04-03 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W niedzielę 02 kwietnia rozegraliśmy pierwsze tegoroczne zawody spławikowe. Cieszy bardzo wysoka frekwencja – wystartowało 29 osób ( w tym 6 juniorów). Przy pięknej pogodzie (choć przy trochę uciążliwym wietrze) czas zawodów minął błyskawicznie. Łowiliśmy to co zwykle, czyli płotki wzdręgi, niewielkie leszcze. Trafiły się też dwa karpie. Piękna słoneczna pogoda raczej nie idzie w parze z bardzo dobrymi braniami. Tym razem to też się potwierdziło, bo generalnie łowiliśmy niewiele. Dziękujemy za udział. Liczymy, że na kolejnych zawodach ...... więcej

Puchar Komendanta SSR.

Aktualności | 2017-03-27 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W niedzielę 26 marca na ciepłym kanale w Nowej Hucie odbyły sią pierwsze zawody o Puchar Komendanta SSR. Na starcie zjawiła się liczna, jak na nasze nie największe koło, grupa 20 wędkarzy. Pogoda szczęśliwie nam dopisała. Dla wielu startujących łowisko było niewiadomą. Podobnie jak wyniki jakie uda się nam osiągnąć. Generalnie łowiliśmy niewiele. Były to głównie niewielkie leszcze i krąpie. Trafiło się kilka karasi, trochę uklei i płoci. Generalnie lepsze okazały się miejsca usytuowane bliżej wypływu ciepłej wody. Z dużych ryb na uwagę zasługiwały ...... więcej