Zarejestruj się

Polecamy

Zezwolenia okresowe na wody nizinne oraz górskie ...

Aktualności

W poniższym pliku zamieszczamy druki zezwoleń i rejestry połowów ryb na wodach górskich i nizinnych w Okręgu PZW w Lublinie. ... więcej

Składki członkowskie oraz składki na ...

Składki

W załączniku poniżej przedstawiamy tabelarycznie wysokość składek członkowskich, wpisowego i legitymacji wędkarskich na 2020 rok, ... więcej

Ważniejsze telefony do służb odpowiedzialnych ...

Aktualności

Przypominamy ważniejsze telefony do służb odpowiedzialnych za ochronę wód w Okręgu Lubelskim. Informacja ta znajduje się również ... więcej

Jesteśmy na Facebooku

Informujemy, że od dnia dzisiejszego tj. 21.02.2019 r. Okręg PZW w Lublinie jest obecny na Facebooku: ... więcej

Stop kłusownictwu! Premiowanie Społecznej ...

Aktualności

W związku z pomysłem Dyrektora Biura Zarządu Okręgu PZW w Lublinie, Komisja Ochrony Wód przy ZO PZW w Lublinie, skierowała do ZO PZW w ... więcej

Kamizelki Etatowej Straży Okręgowej (Straż ...

Dyrektor Biura Zarządu Okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego w Lublinie informuje, że od dnia dzisiejszego tj.28.01.2019 r. Strażnicy z Etatowej ... więcej

Nowe adresy e-mailowe Okręgu

Aktualności

Informujemy, że zarejestrowaliśmy nową domenę internetową i od dnia dzisiejszego tj. 11.01.2019 r. obowiązywać będą poniższe adresy ... więcej

Zakaz wędkowania na zbiorniku Dratów w okresie ...

Informujemy, że na podstawie Uchwały nr 76/2018 z dn. 29 października 2018 roku, wprowadza się całkowity zakaz wędkowania na zb. Dratów w ... więcej

Rewitalizacji i zagospodarowania doliny rzeki ...

Aktualności

Wędkarstwo jest najbardziej popularnym hobby w Polsce, a Polski Związek Wędkarski liczy ponad 621 tyś. członków. PZW to również ... więcej

Wędkarska Lubelszczyzna

Przedstawiamy film promujący nasze lubelskie wody. Film po raz pierwszy został pokazany na Lubelskiej Rybomanii 2016. Ponieważ zakładka nasze ... więcej

Najaktywniejsi

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Kraśnicki Półmaraton nad "Zalewem Kraśnickim"

Aktualności | 2020-09-17 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W załączeniu pismo z Urzędu Miasta Kraśnik. Ze względu na odbywający się w dniu 27.09.2020 r. V Kraśnicki Półmaraton im. 24 Pułku Ułanów nad "Zalewem Kraśnickim", będzie obowiązywał tam zakaz wędkowania w godzinach 8:00-15:00.... więcej

Feederowe Mistrzostwa Okręgu Zalew Zemborzycki 2020

Aktualności | 2020-09-15 | Publikujący: Sport w Lublinie

Feederowe Mistrzostwa Okręgu Zalew Zemborzycki W miniony weekend zostały rozegrane Feederowe Mistrzostwa Okręgu Lubelskiego, przy bardzo pięknej pogodzie, końcówki lata i niestety masowej rójce ochotki, na której żeruje praktycznie cała populacja ryb bytujących w Zalewie Zemborzyckim, oraz równocześnie rosnące ciśnienie które sprzyja właśnie temu zjawisku, nie wróżąc dobrych brań. Dzień pierwszy zawodów, przy całkowitym braku ruchu wody zero po prostu flauta. Brania bardzo sporadyczne praktycznie 60 % procent ...... więcej

Uwaga wędkarze!

Aktualności | 2020-09-11 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

Informujemy, że otrzymaliśmy komunikat Zarządcy Zalewu - KPM SP. Z O.O. o przywróceniu możliwości stosowania zanęty wędkarskiej w zbiorniku głównym jak i wstępnym Zalewu Kraśnickiego od dnia 04.09.2020 r. do momentu odwołania. ... więcej

Komunikat 2. Lista zawodników zgłoszonych na Feederowe Mistrzostwa Okręgu.

Aktualności | 2020-09-11 | Publikujący: Sport w Lublinie

Lista zawodników zgłoszonych na Feederowe Mistrzostwa Okręgu na dzień 10 września 2020 r. Identyfikatory wjazdowe na parking Dąbrowa będą w sekretariacie zawodów. Okręgowy Kapitanat Sportowy ... więcej

Spinningowe Mistrzostwa Koła za nami

Aktualności | 2020-09-08 | Publikujący: Koło PZW Lublin Miasto

Spinningowe Mistrzostwa Koła Lublin Miasto już za nami. W niedzielę 6 września spotkaliśmy się na Dratowie, aby wyłonić mistrza w dyscyplinie spinningowej. Po krótkiej odprawie 24 zawodników wpłynęło na wodę, aby rozpocząć rywalizację. Po sześciu godzinach zmagań poznaliśmy wyniki. Mistrzem zostałTomasz Kowalik, łowiąc 6 okoni. Vice mistrzem Robert Janicki - 4 okonie. Drugim Vice mistrzem Romuald Wieczorek - 2 okonie. Ogólnie zapunktowało dziewięciu zawodników wszyscy okoniami. Złowiono również kilka niewymiarowych sandaczy. Po ...... więcej

Zapraszamy na towarzyskie zawody wędkarskie połączone z obchodami 70-lecia koła

Aktualności | 2020-09-07 | Publikujący: Koło PZW Lublin Miasto

Zarząd Koła Lublin Miasto serdecznie zaprasza swoich członków na zawody towarzyskie połączone z obchodami 70-lecia istnienia naszego koła. Spotykamy się nad Zalewem Zemborzyckim na parkingu w Dąbrowie, w niedzielę 20 września o godz 6:00. Zawody rozegrane zostaną metodą spławikową lub gruntową - należy się określić w trakcie zapisów ( nie wolno zmieniać wybranej metody połowu w trakcie zawodów). Wędkujemy jedną wędką 4 godz. Opłata organizacyjna 30zł płatna w dniu zawodów. Istnieje również możliwość wykupienia kateringu ...... więcej

Komunikat Organizacyjny Spinningowych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego

Aktualności | 2020-09-07 | Publikujący: Sport w Lublinie

W załączeniu komunikat organizacyjny Spinningowych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego w kategorii seniorów i juniorów.... więcej

Czasowa możliwość wniesienia składek rocznych w formie przelewu internetowego na rachunek bankowy skrócona do 30.09.2020 r.

Aktualności | 2020-09-02 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

Informujemy, że w związku z koniecznością rozliczenia się skarbników Kół z pobranych znaków, zgodnie z uchwałą nr 162/2020 podjętą na Prezydium ZO PZW w Lublinie, skraca się czasową możliwość wniesienia składek rocznych w formie przelewu internetowego na rachunek bankowy do 30.09.2020 r.... więcej

Lista zgłoszonych zawodników na zawody wędkarskie LIN FEDER CUP

Aktualności | 2020-09-02 | Publikujący: Sport w Lublinie

W załączeniu poniżej lista zgłoszonych zawodników na zawody wędkarskie LIN FEDER CUP, które odbędą się w dniu 05.09.2020.... więcej

Przedłużenie działalności pola namiotowego nad jez. Czarnym Sosnowickim do końca września

Aktualności | 2020-08-31 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

Informujemy, że na ostatnim posiedzeniu Prezydium ZO PZW w Lublinie podjęto wniosek o przedłużeniu działalności pola namiotowego nad jeziorem Czarnym Sosnowickim do końca września bieżącego roku.... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Jesteś wedkarzem z Okręgu lubelskiego, masz możliwość wędkowania w innym Okręgu. Wybierasz