Zarejestruj się

Aktualności zobacz archiwum

RZEKA ROKU

Aktualności | 2015-09-02 | Publikujący: Koło PZW Zakrzówek

Moi drodzy. Nasza piękna rzeka Bystrzyca została zgłoszona przez nasze koło "Stoczek"z Zakrzówka do konkursu "Rzeka Roku" organizowanego przez naszych przyjaciół "Klub Gaja". Udało się nam dostać do finałowej jedenastki(co uważam za ogromny sukces) Jesteśmy tam w gronie wielu wspaniałych i olbrzymich rzek, ale jest coś co nas wyróżnia: jesteśmy tam jako jedyna rzeka "Krainy pstrąga i lipienia". Gorąco zachęcam wszystkich miłośników wędkastwa oraz wszystkich miłośników przyrody do oddania głosu na naszą perełkę lubelszczyzny - ...... więcej

"Zakończenie wakacji" - relacja

Aktualności | 2015-09-02 | Publikujący: Koło PZW Mełgiew

W ostatni weekend wakacji tradycyjnie spotkaliśmy się z naszymi najmłodszymi wędkarzami aby rozegrać zawody z kazji kończących się wakacji. Sobotnie popołudnie przywiatło nas słoneczną pogodą z lekkim zachodnim wiatrem, który jednak nie utrudniał łowienia. Po rozpoczęciu zawodów przez prezesa koła Adama Przytułę, odprawę techninczą przeprowadził sędzia zawodów - Kazimierz Puławski. Losowanie odbyło się jak zwykle przy pomocy słodyczy, po który młodzi wękarze wraz z opiekunami udali się na swoje stanowiska. Podzieleni na dwie grupy - ...... więcej

Zakończenie Wakacji

Aktualności | 2015-09-01 | Publikujący: Koło PZW Świdnik WSK

Spotkaliśmy się w niedzielę 30.08.2015r. nie tak raniutko, bo i noc już długa ,a i zawody dedykowane były dzieciom, nad zbiornikiem w Mełgwi. Tu dzięki życzliwości kolegów z zaprzyjaźnionego Koła, odbyły się zawody wędkarskie dla dzieci. O godzinie ósmej stawiło się 24 milusińskich chcących złowić wielką rybę. Koledzy z Zarządu jak zawsze przygotowali teren, oraz niespodzianki. Sprawnie rozlosowaliśmy stanowiska i dzieciarnia pod okiem opiekunów rozeszła się na stanowiska. Przygotowanie i zaczęła się rywalizacja. Trzy grupy wiekowe walczyły o ...... więcej

MARIUSZ PEŁKA ZWYCIĘZCĄ NOCNYCH ZAWODÓW GRUNTOWYCH

Aktualności | 2015-08-30 | Publikujący: KOŁO PZW "LESZCZ" w Kocku

W tym roku nocne zawody gruntowe zorganizowano pod koniec sierpnia na Jeziorze Firlej. Zawody zorganizowano w sierpniu z myślą o lepszych wynikach niż te jakie uzyskiwano na zawodach organizowanych na Jeziorze Krzczeń. Koniec sierpnia miał obfitować w okazałe leszcze niestety i Firlej nie okazał się dla wędkarzy zbyt łaskawy. Kilku wędkarzy nie miało ryby a kilku zaledwie po kilka małych rybek. W zawodach wzięło udział 21 zawodników. Przygotowanie równych stanowisk dla tylu zawodników stanowił pewien problem. Dlatego stanowiska podzielone zostały na 2 ...... więcej

Spławikowe Mistrzostwa Polski Wetwranów

Aktualności | 2015-08-30 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

W dniach 21-23.08.2015 roku na Kanale Królewskim w Warszawie odbyły się Spławikowe Mistrzostwa Polski Weteranów. Okręg lubelski reprezentował Jan Sadowski z Koła OSW Rogóźno. W pierwszym dniu ryba dobrze żerowała, dobrze wylosował sektor i jego wynik był najlepszym wagowym osiągnięciem w tych mistrzostwach - 5005 pkt. W drugim dniu nie miał już tyle szczęścia. Ryba łowiona była punktowo a jego rezultat pozwolił zająć szóste miejsce w sektorze. Ostatecznie nasz Kolega Jan Sadowski uplasował się na dobrym siódmym miejscu pozostawiając ...... więcej

Puchar Burmistrza zdobyty

Aktualności | 2015-08-29 | Publikujący: Koło PZW Świdnik WSK

Kol. Marek Winiarski jest zdobywcą Pucharu Burmistrza Miasta Świdnik oraz łowcą największej ryby zawodów.Spławikowe zawody wędkarskie o "Puchar Burmistra Miasta Świdnik" odbyły się na Zalewie Zemborzyckim w dniu 29.08. 2015r. Łowiono w przewadze leszcze.Najskuteczniejszym wędkarzem okazał się kol. Marek Winiarskiłowiąc ryby na 10 360 pkt. zdobywając główne trofeum zawodów. Na drugim miejscu uplasował się kol.Jerzy Kowalski z 8 855pkt. a natrzecim kol. Sławomir Juć 7800 pkt. GRATULUJEMY. Dziękujemy p. Burmistrzowi za objęciepatronatem tych ...... więcej

Spinningowe Mistrzostwa Koła Świdnik- Miasto

Aktualności | 2015-08-25 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Na tegoroczne mistrzostwa naszego koła w spinningu wybraliśmy Wisłę w Basonii zachęceni dobrymi wynikami z poprzednich wyjazdów. Pomimo bardzo niskiego stanu wody udało się nam nawet nieźle połowić.Więkrzość zawodników wróciła do wagi z kilkoma okoniami były też klenie. Pozostali łowili nieco mniejsze rybki.... więcej

Marcin Mistrzem

Aktualności | 2015-08-24 | Publikujący: Koło PZW Świdnik WSK

Marcin Kupidura Mistrzem Koła na 2015r. w wędkarstwie spinningowym. Podejmując decyzję na posiedzeniu Zarządu Koła, o miejscu rozegrania mistrzostw spinningowych, byliśmy pełni obaw. Komunikaty meteorologiczne o stanach wód w rzekach były niepokojące, susza i niska woda mogły pokrzyżować nasze plany. Jednakże Wisła w Wólce Gołębskiej i Gołębiu okazała się być na tyle sprzyjająca w swoim stanie , iż pozwoliła nam rozegrać mistrzowskie zawody . O godzinie 5,30 ruszyliśmy z tamy w stronę łowisk i już po chwili wszyscy zniknęli w zaroślach ...... więcej

Rafał Arent Spinningowym Mistrzem Koła

Aktualności | 2015-08-23 | Publikujący: Koło PZW LIN - Czuby Lublin

W dniu 22.08.2015r.na zbiorniku w Konopnicy rozegrano Spinningowe Mistrzostwa Koła PZW Lin-Czuby. Najlepszym wędkarzem z dużą przewagą został Rafał Arent - 2,530 pkt.. O tym kto zajmie drugą lokatę musiała zadecydować dogrywka między Markiem Knap i Tomaszem Grobelskim - 0,770 pkt. Ostatecznie nieco lepszym okazał się ten pierwszy. Dziękujemy za udostępnienie łowiska jego gospodarzowi. Wyniki 1. Rafał Arent 2,530 pkt. 2.Marek Knap 0,770 pkt. (po dogrywce) 3. Tomasz Grobelski 0, 770 pkt. 4.Miłosz Bartkowski 0,510 pkt. 5.Szczepan Basiuk 0,500 pkt. 6.Robert Szypulski 0,,460 ...... więcej

Wyniki Zawodów o Puchar Prezesa

Aktualności | 2015-08-23 | Publikujący: Koło PZW Uścimów

Dnia 16.08.2015 na jeziorze Krzczeń odbyły się zawody o Puchar Prezesa. Pierwsze miejsce zajął Andrzej Kaliszuk z wagą 6820g. Drugie miejsce przypadło Tomaszowi Czapskiemu który uzyskał 4120g. Natomiast na trzecim miejscu uplasował się Dariusz Chmielarz z wynikiem 3550g. Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i zapraszamy na kolejne zawody. Zarząd koła nr. 66 w Uścimowie. Oto pozostałe wyniki zawodów: 4. Bartek Wójcik - 3380g. 5. Sławomir Łoziński - 2450g 6. Krzysztof Banachewicz - 2330g. 7. Sławomir Mazurek - 1840g. 8. Paweł Kowaluk - 1690g. 9. Janusz ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Jesteś wedkarzem z Okręgu lubelskiego, masz możliwość wędkowania w innym Okręgu. Wybierasz