Zarejestruj się

Sponsorowanie pracy z młodzieżą PZW w 2019

Sponsoring w zakresie organizowanych olimpiad i obozów młodzieżowych PZW oraz produkcji przez PZW filmu szkoleniowego dla potrzeb szkółek wędkarskich dzieci i młodzieży prowadzonych w okręgach Polskiego Związku Wędkarskiego:

- Firma INFO-CENTRUM KONSULTING Sp. z o.o. (dystrybutor i właściciel marki PISCARI)

Jesteśmy producentem zanęt wędkarskich i komponentów zanętowych marki PISCARI. Historia: Spółka INFO-CENTRUM KONSULTING powstała w 2010 roku. Główną działalnością jest doradztwo prawno-podatkowe. Spółka prowadzi w Lublinie Kancelarie Prawno-Podatkową. W marcu 2013 roku rozpoczęliśmy produkcję zanęt wędkarskich i komponentów zanętowych.

A było to efektem wieloletniej pasji wędkarskiej udziałowców, zarządu spółki oraz pracowników. Pomimo szerokiej gamy zanęt i komponentów, doświadczaliśmy wielu braków. Robiąc własne mieszanki i komponenty osiągaliśmy lepsze efekty, a skala naszych sekretnych składników była co raz większa. Powiększaliśmy skale, aż połączone wiedza, pasja oraz doświadczenie dały efekt w postaci produktów pod nazwą PISCARI. I dziś z nasze zanęty i komponenty podbijają swoją skutecznością serca wędkarzy i gusta ryb.

- Hurtownia Artykułów Wędkarskich GOMAR w Wołominie

Firma zajmuje się sprzedażą hurtową żywych przynęt wędkarskich na terenie Polski i całej Unii Europejskiej.

Działamy od 1995 roku i od samego początku postawiliśmy na dynamiczny rozwój. W krótkim okresie staliśmy się liderem na rynku żywych przynęt wędkarskich, przez cały czas systematycznie zwiększamy sprzedaż i zdobywamy stałych klientów.

- Firma ABRAMIS Sp. z o.o. (dystrybutor i właściciel marki MIKADO)

Firma Abramis rozpoczęła swoją działalność w 1989 roku i jest producentem, dystrybutorem i importerem sprzętu i akcesoriów wędkarskich sygnowanych znakiem „Mikado”. Wędki, kołowrotki i akcesoria spod znaku „Mikado” bardzo szybko zasłynęły ze swojej skuteczności i niezawodności stając się wyznacznikiem jakości dla wędkarzy z wielu krajów. Główne rynki eksportowe to większość krajów Europy oraz USA.

- VANIS Sp. z o.o. (właściciel firmy imprezywedkarskie.pl)

Imprezywedkarskie.pl to portal, ktory jest źródłem informacji dla tych, którzy kochają wędkować i szukają szybkiej a zarazem rzetelnej informacji o najbliższych zawodach wędkarskich w całej Polsce. Portal jest dostępny dla każdego. Nie ważne czy jesteś organizatorem zawodów czy nie. Jeśli masz zamiar brać udział w
zawodach lub już w nich uczestniczyłeś możesz zalogować się na naszej stronie i podzielić się z nami zdjęciami, wynikami lub po prostu informacją o zawodach -⁠ tym sposobem tworzysz wspólnie z nami miejsce dla każdego wędkarza który chce wybrać się na zawody a nie wie gdzie takowe się odbywają w najbliższym czasie.

PPHU MatchPRO

Firma Matchpro działa prężnie na rynku wędkarskim od 2007 roku. Zajmujemy się sprzedażą hurtową i detaliczną akcesoriów wędkarskich własnej marki oraz jesteśmy oficjalnym dystrybutorem najlepszych światowych marek branży wędkarskiej (Milo, Drennan, ESP, BaitTECH, Stonfo, Cralusso). Od 2016 roku produkujemy zanęty, dodatki i aromaty wędkarskie. Swoją ofertę opieramy na wieloletnich doświadczeniach wędkarskich, zdobytych na zawodach ogólnopolskich i międzynarodowych.

Firma „NIWA” jest założona i prowadzona przez pasjonatów wędkarstwa. Trzon kadry przedsiębiorstwa stanowią zawodnicy spławikowi, odnoszący wiele sukcesów na arenie krajowej i międzynarodowej oraz ich trenerzy. Zdobyte przez nas doświadczenie w łowieniu spławikowym, jak również w pozostałych dziedzinach wędkarstwa (spinning, spinning morski, łowienie karpi, pstrągów czy troci) chcemy przełożyć bezpośrednio na jakość produkowanych zanęt oraz oferowanego przez nas sprzętu wędkarskiego. Idea ta, w połączeniu z zamiarem przekazania Wam naszej wiedzy poprzez artykuły prasowe, dział „porady” na naszej stronie internetowej, jak i bezpośrednie spotkania nad wodą, przyczyni się do podnoszenia Waszych umiejętności wędkarskich oraz czerpania satysfakcji z coraz większych sukcesów. Mamy nadzieję, że korzystanie z produktów dostępnych w naszym internetowym sklepie wędkarskim przyniesie Wam wiele wspaniałych chwil nad wodą. Czego wszystkim serdecznie życzymy.

Nasze Menu

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasza sonda

Kto zainteresował Cię wędkowaniem?