Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Aktualności | 2019-06-26 | Publikujący: Młodzież PZW

Młodzież na I Centralnym Młodzieżowym Obozie Wędkarskim PZW w Oćwiece serdecznie dziękuje marce Matchpro za wsparcie! fot. Jędrzej Skiba... więcej

Centralne Młodzieżowe Obozy Wędkarskie PZW - Berdo & Oćwieka 2019

Aktualności | 2019-06-25 | Publikujący: Młodzież PZW

Wakacji nadszedł czas!W niedzielę, 23 czerwca rozpoczął się I Centralny Młodzieżowy Obóz Wędkarski PZW w Oćwiece, który potrwa do 6 lipca. Po zakwaterowaniu w domkach był czas na poznanie okolicy oraz nawiązanie pierwszych znajomości pomiędzy uczestnikami. W poniedziałek odbyło się szkolenie z wędkarstwa spinningowego przeprowadzone przez naszych instruktorów. Oprócz tego obozowicze mieli możliwość zrobienia samemu bułek oraz masła pod czujnym okiem pana kucharza. Oczywiście nie zabrakło czasu na wędkowanie. fot. Jędrzej Skiba oraz Hanna ...... więcej

Wyniki Rzutowych Mistrzostw Okręgu - 2019.

Aktualności | 2019-06-23 | Publikujący: Okręgowa Komisja ds. Młodzieży

W sobotę 22 czerwca 2019 rokuna stadionie w Krapkowicach-Otmęcie, rozegrano Mistrzostwa Okręgu PZW Opole w Wędkarstwie Rzutowym. W Mistrzostwach uczestniczyli reprezentanci 6 kół. Mistrzowskie tytuły zdobyli: - Kacper Bartoszyński(Grodków) - kategoria kadetów, - Magdalena Rudkowska(Olszanka) - kategoria juniorek, - Marek Kwieciński(Ozimek) - kategoria juniorów, - Patrycja Korczewska(Grodków) - kategoria kobiet. Wyniki w załączniku PDF. Wyniki Mistrzostw Okręgu zaliczane są do klasyfikacji końcowej XXVI Okręgowego Turnieju Młodzieży ...... więcej

Zebranie Komisji ds. Młodzieży

Aktualności | 2019-06-10 | Publikujący: Młodzież

Serdecznie zapraszam na zebranie Komisji ds. Młodzieży, które odbędzie się 13 CZERWCA 2019 roku o godzinie 18:00 w Domu Wędkarza ul.Kazimierza Wielkiego 65 Wrocław. Pozdrawiam, Mirosław Czewżyk Przewodniczący Komisji ds Młodzieży ... więcej

Komunikat nr 1 Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Sportach Wędkarskich - Lubsko 1-4.08.2019

Aktualności | 2019-06-07 | Publikujący: Młodzież PZW

W załączniku publikujemy komunikat nr 1 Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Sportach Wędkarskich - Lubsko 01-04.08.2019 r.... więcej

Konkurs rysunkowy CZYSTE WODY-ZDROWE RYBY

23 marca 2019 r. w Osiedlowym Klubie Kultury Gwarek Rzeszowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Rzeszowie odbyło się wręczenie nagród w 21 edycji konkursu rysunkowego „Czyste wody- zdrowe ryby”. Jest to jeden z najstarszych stale prowadzonych konkursów w okręgu rzeszowskim. Konkurs jest realizowany przez Koło PZW Nr 7 SAZAN, a jego niestrudzonym kontynuatorem jest wieloletni prezes Koła SAZAN Marek Cenar. W obecności kierownika Domu Kultury i przedstawicieli Okręgu PZW w Rzeszowie wręczono wartościowe nagrody w trzech kategoriach wiekowych: do 6 lat, od ...... więcej

UWAGA OKAZJA! OSTATNIE MIEJSCA NA MŁODZIEŻOWYM OBOZIE WĘDKARSKIM

Aktualności | 2019-06-06 | Publikujący: Młodzież PZW

Informujemy, że pojawiła się jeszcze możliwość przyjęcia kilku osób, na CentralnymMłodzieżowym Obazie Wędkarskim PZW w Oćwiece k/Żnina. Obóz odbędzie się w dniach od 23 czerwca do 6 lipca br. Koszt obozu, najmniejszy wśród innych tego typu propozycji, to jedynie 990 zł. W programie obozu, oprócz specjalistycznych zajęć wędkarskich, wycieczkikrajoznawcze m.in. do Biskupina, Gniezna i Żnina. Zainteresowanych prosimy o kontakt z wiceprezesem ZG PZW ds. Młodzieży – Panem Wiesławem Misiem – tel. 664 743 581.... więcej

Moja wędkarska przygoda

Opowiadanie w konkursie... Jaś Duklas, lat 9 "Moja wędkarska przygoda" Mojego pierwszego szczupaka złowiłem w 2016 roku.Zaczęło się od tego, że z tatą i dziadkiem wypłynęliśmy na jezioro. Długi czas nic nie złowiliśmy. Tata mówił:- łów JANEK !No to łowiłem i łowiłem. W końcu tacie coś zaczęło brać. Ciągnął i ciągnął. Okazało się, że to okoń! A ja na to:- tato wypuść tego bezbronnego okonia! Wróciliśmy z wędkowania na działkę, żeby zjeść obiad. Następnie poszedłem po wędkę i z powrotem udałem się na pomost. Mijały ...... więcej

Opowiadanie w konkursie... Karol Matukiewicz, lat 9"Moja wędkarska przygoda" Tata powiedział mi, że mięso lina jest pyszne, więc chciałem złapać ten przysmak. Pomyślałem sobie, że sam zrobię zanętę na bazie bułki tartej i czosnku. Moje najlepsze składnik to czosnek i olej kujawski bazylia z czosnkiem. Żeby się kleiło, to do dodałem 2 łyżki mąki kukurydzianej, łyżkę bułki tartej i pół kubka wody. Tak powstała moja własna zanęta na lina. Pewnego dnia, ja z tatą pojechaliśmy na ryby nad jezioro JUNNO W Kamienickim MŁYNIE. Była godzina 9 : 00 nic nie ...... więcej

Nasze Menu

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasza sonda

Kto zainteresował Cię wędkowaniem?