Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Czyn Wędkarski zakończony sukcesem

Aktualności | 2019-03-18 | Publikujący: Koło PZW Tułowice

Dzięki współpracy i zaangażowaniu wielu osób kolejny czyn miał przebieg zorganizowany i szybki, poprzedzony był pracami mniejszej grupy, która przygotowała bloczki betonowe i świerkowe, gałęzie na krzesiska. Wyzbierała też śmieci na Gliniaku w Skarbiszowicach. W sobotę 16 marca zostało przeprowadzone wiosenne sprzątanie terenu wokół stawu Hutnik i wszystkie śmieci z Hutnika, jak i Gliniaka w Skarbiszowicach zostały wywiezione do punktu odbioru śmieci selektywnych w Tułowicach. Rozstawiliśmy również krzesiska na stawie Hutnik. ...... więcej

Czyn 16.03.2019r.

Aktualności | 2019-03-18 | Publikujący: Koło PZW Dąbrowa Niemodlińska

W czasie czynu zainstalowaliśmy słupy pod oznakowanie łowiska, wyrównaliśmy pozyskanym materiałem część terenu łowiska, uprzątnęliśmy ślady po ogniskach oraz skutki niekorzystnej pogody. Dzięki wykorzystania rębaka pozyskana z gałęzi i ściętych krzewów zrębka posłuży do wytworzenia warstwy próchnicy i wspomoże proces rewitalizacji i odtworzenia gleby na gliniastym podłożu naszego łowiska. Podczas czynu dokonaliśmy również nasadzeń krzewów wzdłuż lipowej alei. Oraz świerka wzdłuż rowów okalających nasze łowisko. ...... więcej

CYPEL ZABEZPIECZONY

Aktualności | 2019-03-17 | Publikujący: KOŁO PZW AZOTY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Członkowie Zarządu Koła PZW Azoty, strażnicy i kandydaci SSR, dzieci ze Szkółki Wędkarskiej REKINY DZIEWIĄTKI, Sekcja Karpiowa Azoty oraz członkowie Koła Azoty kolejną sobotę poświęcili dla społeczności wędkarskiej – obiektem prac był zbiornik Rogi. Umocnili, opalikowali brzeg, uzupełnili wymytą warstwę ziemi, a wszystko to po to, aby wszystkim było lepiej :). Dzięki współpracy i zaangażowaniu wielu czyn miał przebieg zorganizowany i szybki, ale uczciwie dodać trzeba, że poprzedzony był dwoma tygodniami pracy mniejszej grupy. Wszystkim w ...... więcej

SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ W KOLE PZW GORZÓW ŚLĄSKI W 2018 ROKU

Aktualności | 2019-03-17 | Publikujący: Koło PZW Gorzów Śląski

SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2018 Na początek chcielibyśmy podziękować wszystkim dzieciom i młodzieży za udział w życiu naszego Koła. Praca z Dziećmi i młodzieżą jest ważna dla Naszego Koła. W roku 2018 kontynuowaliśmy kilka projektów zaplanowanych w celu szerzenia wędkarstwa jako sportu i hobby wśród dzieci i młodzieży. Po raz kolejny objęliśmy opieką i wsparciem uczniów PSP w Gorzowie Śląskim startujących w Wojewódzkich Zawodach Szkół i Gimnazjów organizowanych przez opolski Okręg PZW. Szkoła uczestniczyła ...... więcej

RELACJA ZE SPOTKANIA KRĘCENIA MUSZEK W KOLE..

Aktualności | 2019-03-17 | Publikujący: Koło PZW Głuchołazy

W DNIU 10.03.2019 ODBYŁO SIĘ KRĘCENIE MUSZEK,NIMF,STRIMERÓW, PODZIĘKOWANIE KOLEGOM ZA PRZYBYCIE .... więcej

Wiosenne porządki na stanicy.

Aktualności | 2019-03-17 | Publikujący: Koło PZW Nysa nr 3 "Metalowiec"

Trzy kolejne soboty, 2, 9 i 16 marca, były dniami w których spotkali się wędkarze korzystający z udogodnień stanicy wędkarskiej. Grabienie liści, obcinanie wyrośniętych gałęzi, zbieranie śmieci i inne drobne prace było zadaniem na te dni. Gorąca kiełbaska z ogniska oraz kawa uprzyjemniała te pracowite godziny. Zapraszamy pozostałych wędkarzy korzystających z naszej stanicy do wspólnej pracy. Pracy starczy dla każdego. W.Stężowski ... więcej

Sprawozdanie z pracy z młodzieżą w 2018 roku

Aktualności | 2019-03-17 | Publikujący: Koło PZW Łosiów "Rolnik"

Sprawozdanie z pracy z młodzieżą w 2018 roku. Praca z młodzieżą opiera się głównie na współpracy z Publiczną Szkołą Podstawową w Łosiowie. W 2018 roku możemy się pochwalić następującymi działaniami i sukcesami. I. 28 kwietnia braliśmy udział w Drużynowych Młodzieżowych Mistrzostwach Okręgu w wędkarstwie spławikowym, które zostały rozegrane na zbiorniku Staw Duży Biestrzynniku. Drużyna w składzie Piotr Bacajewski, Jan Mraczek, Piotr Karasiewicz zdobyła 7 miejsce. II. 19 maja braliśmy udział w XIII Otwartych Mistrzostwach ...... więcej

SPRAWOZDANIE PRACY Z MŁODZIEŻĄ W KOLE PZW OTMĘT ZA 2018

Aktualności | 2019-03-16 | Publikujący: Koło PZW Krapkowice - OTMĘT

Sprawozdanie znajduje się w załączniku.... więcej

Stanica wędkarska

Aktualności | 2019-03-15 | Publikujący: Okręg PZW w Opolu

OFERTA STANICY WĘDKARSKIEJ Zapraszamy do korzystania ze stanicy wędkarskiej Koła PZW „Małapanew”, znajdującej się przy ul. Wędkarskiej 8, na południowym brzegu Jeziora Turawskiego, w okolicy J. Średniego. Stanica czynna jest od 1 czerwca do 31 września. Każdego roku skorzystać w niej można z miejsc parkingowych w bezpośredniej bliskości wody oraz noclegów. Istnieje także możliwość skorzystania z łodzi wędkarskich. Podkreślić należy, że z infrastruktury stanicy w pierwszej kolejności mogą korzystać członkowie Koła, którzy od lat łożą ...... więcej

OTWARTE ZAWODY GRUNTOWE NOCNE DRUŻYNOWE GPX I TURA 2019

Aktualności | 2019-03-12 | Publikujący: Koło PZW Opole Kolejarz Ofama

KOMUNIKAT NR 1 OTWARTYCH ZAWODÓW GRUNTOWYCH NOCNYCH DRUŻYNOWE GPX I TURA Zarząd Koła PZW „Kolejarz-Ofama", w Opolu, organizuje w dniu 13/14.04.2019r. – OTWARTE ZAWODY GRUNTOWE NOCNE , na które zaprasza zawodników Kół i Klubów Okręgu Opolskiego, zawody rozegrane zostaną w kategorii DRUŻYNOWEJ. Zbiórka zawodników w Dobrzyniu Wielkim przy zbiorniku „Okoniówka” o godz. 16.00 Zgłoszenia należy zgłaszać telefonicznie na numer 723657495, SMS, lub na adres mailowy kolejarz_ofama@wp.pl w ...... więcej