Zarejestruj się

Polecamy

Sensacja goni sensację

Aktualności

Na początku sierpnia otrzymaliśmy informację od wędkarza z Krakowa, który przez ponad dwa tygodnie biwakował nad naszym jeziorem o ... więcej

Kiedyś musi nastąpić ten dzień

Dziesięć nocek spędzonych na platformie i nic. Już zastanawiał się jaki robi błąd, bo od czasu gdy jego pasją stało się karpiowanie takiej ... więcej

A na imię jemu Giger

Aktualności

Tegoroczny sezon wyjątkowo nie obfitował na łowisku dużymi okazami. Wychodziły amury 25 kilogramowe. Wychodziły karpie od 10 do 18,5 kg. Żadnej ... więcej

Trzy medale w Spławikowych Mistrzostwach Okręgu

W dniach 10-11.06.2017 roku na zbiorniku Dratów odbyły się Spławikowe Mistrzostwa Okręgu w kategorii kobiet, kadetów, ... więcej

Srebrny medal Janka Sadowskiego na Spławikowych ...

Aktualności

W podszczecińskich Pyrzycach odbyły się Spławikowe Mistrzostwa Polski w kategorii U55 (weterani wędkarstwa) W rywalizacji wystąpiło 36 ... więcej

Po Mistrzostwach Okręgu Weteranów (U55)

Dobre wieści otrzymaliśmy znad zbiornika Krzczeń gdzie w dniach 13-14 maja 2017 roku Spławikowe Mistrzostwa Okręgu w kategorii weteranów ... więcej

Jan Sadowski złotym medalistą Podlodowych ...

Aktualności

Duży sukces odnieśli nasi zawodnicy podczas podlodowych zawodów wędkarskich o Mistrzostwo Okręgu. Zawody odbyły się na jeziorze ... więcej

Wieści ze spławikowych Mistrzostw Okręgu ...

W dniach 12-13 maja na wodach Zbiornika Dratów i Zbiornika w Markuszowie Zarząd Okręgu PZW w Lublinie organizował Spławikowe Mistrzostwa ... więcej

Jan Sadowski drugim wicemistrzem Polski w ...

Aktualności

W dniach 25-27 maja 2018 roku na zbiorniku Dratów odbywały się Spławikowe Mistrzostwa Polski w kategorii U55 /weteranów/. W zawodach ... więcej

Piotr Wach Spławikowym Mistrzem Okręgu w kat ...

Pierwszy raz w 25 letniej historii koła nasz zawodni został Spławikowym Mistrzem Okręgu w kategorii seniorów. Zawodnikiem tym jest Piotr ... więcej

Walne Zgromadzenie Członków Koła już za nami.

Aktualności

W dniu 16 grudnia 2018 roku w Pub 30tka w Łęcznej podsumowaliśmy kolejny rok naszej działalności. Walne Zgromadzenie zbiegło się w tym roku ... więcej

Nowy Regulamin łowiska licencyjnego Jezioro ...

Przepisy PZW

Najaktywniejsi

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Podlodowy Puchar Antka i Złotej Orfy - Zawody przełożone

Komunikaty | 2019-02-05 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Drodzy wędkarze! W związku z dodatnimi temperaturami, które wpłynęły na grubość pokrywy lodowej jesteśmy zmuszeni tymczasowo odwołać zawody z nadzieją na poprawę warunków. W przypadku, gdy pokrywa lodowa pozwoli na rozegranie zawodów, pojawi się nowy komunikat z odpowiednim wyprzedzeniem. Prosimy śledzić informacje na bieżąco. Z poważaniem, Zarząd Koła OSW Rogóżno.... więcej

Dwa złotka w Podlodowych Mistrzostwach Okręgu

Aktualności | 2019-02-03 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Bardzo dobre wieści otrzymaliśmy z Podlodowych Mistrzostw Okręgu, które odbyły się w dniach 2-3.02.2019 roku na jeziorach Maśluchowskie i Firlej. Koło nasze reprezentowali w kategorii seniorów Artur Drozd i Kacper Bordzoł. W kategorii U55 wystartował Krzysztof Bordzoł a w kategorii U65 Marian Grzywacz. Już w dniu wczorajszym nasi wystartowali wyśmienicie. W U55 i w U65 mieliśmy sektorowe jedynki a w kategorii seniorów dwie trójki, które dawały srebro w klasyfikacji drużynowej. Wiedzieliśmy jednak, że w drugim dniu można wygrać wszystko ale ...... więcej

Podlodowy Puchar Zimy

W sytuacji gdy czterech naszych czołowych zawodników rywalizowało na Podlodowych Mistrzostwach Okręgu, my rywalizowaliśmy towarzysko w Podlodowym Pucharze Zimy. Zawody odbyły się na jeziorze Rogóźno. Były bardzo podobne do tych okręgowych, choć przy dużo mniejszej frekwencji. Podobieństw doszukaliśmy się w żerowaniu ryb. Ani tam ani u nas rewelacji nie było. Może miała na to wpływ aura, może ciśnienie. Zawody wygrał Paweł Kisiel, pokonując Zbigniewa Gajowiaka i Roberta Jędruszaka. W zawodach wystartowało 16 zawodników, którzy łącznie ...... więcej

Podlodowy Puchar Antka i Złotej Orfy - 10.02.2019r. Rogóżno

Komunikaty | 2019-01-28 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Uwaga Wędkarze. Zarząd koła OSW Rogóżno ma zaszczyt zaprosić wszystkich wędkarzy okręgu PZW Lublin na Podlodowy Puchar Antka i Złotej Orfy. Zawody odbędą się na jeziorze Rogóżno w dn. 10.02.2019r. Dozwolona metoda połowu - dowolna, jedną wędką. Zawody trwać będą 4 godziny. Startowe na zawody wynosić będzie 20zł, płatne przy zapisach. Zbiórka zawodników o godz. 8:00 na OSW Rogóżno. Z opłaty startowej zwolnieni są członkowie Koła PZW OSW Rogóżno. Dla najlepszych organizator przewiduje puchary oraz nagrody. Po zawodach ...... więcej

Podlodowy Puchar Zimy - Zawody Towarzyskie - 3.02.2019r. Rogóżno

Zarząd Koła OSW Rogóźno informuje, że w dniu 3.02.2019r. Na jeziorze Rogóżno organizuje towarzyskie zawody o Podlodowy Puchar Zimy Dozwolony połów - metoda dowolna, dwie wędki. Zawody trwać będą trzy godziny. Zbiórka zawodników o godz. 8:00. Są to zawody towarzyskie dla członków koła OSW Rogóżno. Po zawodach organizator zapewnia gorący posiłek. Zapisy do dn. 1.02.2019r. w sklepie wędkarskim "Antek". Wszyscy zawodnicy powinni posiadać gwizdek ostrzegawczy oraz linkę asekuracyjną. UWAGA !!! W przypadku zbyt cienkiej pokrywy ...... więcej

Podlodowe Mistrzostwa Koła zainaugurowały sezon wędkarski 2019

Aktualności | 2019-01-27 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Długo nie mogliśmy się zdecydować na miejsce odbycia swoich zawodów podlodowych o Mistrzostwo Koła. W grę wchodziły zbiornik Krzczeń, Jezioro Uściwierz i Jezioro Sumin. W ostatnim momencie zdecydowano, że zawody odbędą się właśnie na tym ostatnim. Na Krzczeniu za duży tłok. Pomimo, że wiedzieliśmy, że jest tam ryba i że chętnie współpracuje z łowiącymi to perspektywa szukania miejsc parkingowych dla samochodów skutecznie odwiodła nas od tego pomysłu. Trochę w tym winy komisji sportowej ZO, która żongluje terminem Mistrzostw Okręgu i ...... więcej

Nowy Regulamin łowiska licencyjnego Jezioro Rogóźno

21 stycznia 2019 roku Zarząd Okręgu PZW w Lublinie zatwierdził uchwałą nr 99/2019 nowy Regulamin łowiska licencyjnego PZW Jezioro Rogóźno, który stanowi zbiór przepisów dotyczących zasad uprawiania wędkarstwa i ochrony zasobów ichtiofauny. Regulamin został opracowany na podstawie Regulaminu Amatorskiego Połowu Ryb ze szczególnym uwzględnieniem regulacji wędkowania na łowisku licencyjnym Jezioro Rogóźno. Co zmieniono w nowym Regulaminie?1. Uszczegółowiono zasady wędkowania dla dzieci do lat 14 - rozdział 2, ust 3 do ...... więcej

Podlodowe Mistrzostwa Koła - 27.01.2019r. Jez. Uściwierz

Komunikaty | 2019-01-24 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Zarząd Koła OSW Rogóźno informuje, że w dniu 27.01.2019r. Na jeziorze Uściwierz organizuje Podlodowe Mistrzostwa Koła. Dozwolony połów ryb tylko metodą mormyszki. Zawody trwać będą trzy godziny. Zbiórka zawodników o godz. 8:00. Zawody wchodzą do klasyfikacji Podlodowego Grand-Prix Koła. Na zwycięzców czekają medale i talony. Po zawodach organizator zapewnia gorący posiłek. Zapisy do dn. 25.01.2019r. w sklepie wędkarskim "Antek". Wszyscy zawodnicy powinni posiadać gwizdek ostrzegawczy oraz linkę asekuracyjną. UWAGA !!! W przypadku zbyt ...... więcej

Inwestujemy od urodzenia.

Aktualności | 2019-01-05 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Realizując uchwałę Walnego Zgromadzenia Członków Koła, Zarząd koła przygotował świąteczną paczkę dla trzech dziewczyn, które urodziły się jednego, tego samego czerwcowego dnia, jednej czerwcowej godziny, były córeczkami tej samej mamusi i tego samego tatusia. Tak się zdarzyło, że tatuś jest jednym z wędkarzy naszego koła a świąteczna paczka jest naszym wspólnym świątecznym prezentem. Podczas grudniowego Walnego Zgromadzenia Członków Koła, nasz gość - Przewodniczący ZZG w Polsce L.W. Bogdanka S.A. Kol Grzegorz Jadwiżuk, ...... więcej

Jan Sadowski Wędkarzem Roku 2018 naszego koła

Klasyfikacje | 2019-01-03 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Podsumowaliśmy sezon 2018. Był on bogaty w wydarzenia sportowe i bardzo długi. W zasadzie trwał 10 miesięcy. Zarząd koła dokonał podsumowania GPX 2018 w poszczególnych dyscyplinach wędkarskich i tak:- w dyscyplinie podlodowej zwyciężył Paweł Michalski.- w dyscyplinie spławikowej zwyciężył Krzysztof Bordzoł- w dyscyplinie spinningowej zwyciężył Marcin DrogomireckiKonkurs Wędkarz roku wyłaniał najwszechstronniejszych wędkarzy. Tak się w tym roku stało, że żaden triumfator poszczególnych dyscyplin wędkarskich nie stanął na podium tej rywalizacji. W ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Komentowane wiadomości

Kalendarz imprez

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Jak oceniasz poziom prezentacji działań koła na tej stronie?
Strona w pełni spełnia nasze oczekiwania.
Może być, ale jeszcze jest dużo do zrobienia
Na tym portalu są ciekawsze strony
Wolę posiedzieć przy wędce niż przy komputerze