Zarejestruj się

Aktualności zobacz archiwum

Pracowita niedziela nad zbiornikami Dratów i Krzczeń

Aktualności | 2019-04-08 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Pracowita niedziela nad naszymi zbiornikami Dratów i Krzczeń. W dniu 7.04.2019 ZO PZW w Lublinie dokonał kolejnego zarybienia zbiornika Dratów. Wpuszczono ponad 520 kg karpia. W związku z powyższym zakaz połowu ryb z grobli w rejonie stanicy /kąpielisko/ przedłużony został do 20 kwietnia.Po zarybieniu Dratowa, przenieśliśmy się nad Krzczeń. Tu zrobiliśmy dwa kursy z rybą. Najpierw zarybiliśmy karpiem w ilości 258 kg a później linem 258 kg i szczupakiem 154 kg. Ryba nie ucierpiała w transporcie i w dobrej kondycji trafiła do wody. Tutaj również w ...... więcej

Uczestniczyliśmy w zarybieniu Dratowa

Aktualności | 2019-04-03 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

W dniach 26.03 i 1.04.2019 roku uczestniczyłem w zarybieniu karpiem zbiornika Dratów. W pierwszym terminie wpuszczono 1652 kg a w dniu wczorajszym 1275kg. Materiał zarybieniowy trafił do zbiornika w bardzo dobrej kondycji. Ponieważ zaraz po pierwszym transporcie ryb, znaleźli się chętni do jego połowu, Zarząd Okręgu w Lublinie postanowił wprowadzić zakaz połowu ryb z tej grobli do 5.04.2019 roku. Mamy informacje, że w godzinach nocnych ten zakaz jest łamany i dlatego przestrzegamy przed konsekwencjami jakie wynikną z ewentualnego spotkania ze strażnikami. Wszystkie te ...... więcej

Spławikowe otwarcie sezonu dokonane

Aktualności | 2019-03-21 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Zima za nami. Sezon wędkarski tej zimy był wyjątkowo krótki. Stąd wielka determinacja naszych sportowców, by wyjść jak najszybciej nad wodę. Ponieważ aura sprzyja, więc postanowiono zacząć od łowiska komercyjnego Wzory w Nasutowie. Na wodach ogólnodostępnych jeszcze cisza. Ryba jeszcze nie wybudzona z zimowego letargu. Nie inaczej było i na komercji. Na piętnastu zawodników tylko ośmiu powąchało rybę, choć niektórzy z nich nie wiedzieli nawet jak to zrobili. Po prostu coś się uczepiło. Tylko Janek Sadowski i Marian Grzywacz mogli ...... więcej

Świat bez kobiet, byłby jak ogród bez kwiatów.

Aktualności | 2019-03-08 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

W dniu Twojego ŚwiętaSkładamy Ci życzeniaBądź zawsze uśmiechniętaSpełniaj swe marzenia Bądź różą kwitnącą Pod kopułą świata Czerp życie ze słońca Kolce twe, to szata Bądź zawsze sobą Nawet gdy ukłujesz Miej wielu przyjaciół Zwłaszcza gdy świętujesz ... więcej

Pilnujmy swojego

Aktualności | 2019-02-25 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

23 lutego 2019 roku w siedzibie Zarządu Okręgu PZW w Lublinie, Zarząd spotkał się z prezesami kół Okręgu Lubelskiego. Podczas kilkugodzinnej merytorycznej dyskusji zgłoszono szereg postulatów, nad którymi obiecał pokłonić się Zarząd Okręgu. Między innymi Zarząd zawiesił swoją uchwałę, wadliwie skonstruowaną a dotyczącą oceny działania kół. Kryteria tej oceny mają być ponownie opracowane i skonsultowane z kołami. W nowym projekcie nie może być mowy o karaniu kół za niedoskonałość działania o ile jest ona oparta na zapisach ...... więcej

Dwa złotka w Podlodowych Mistrzostwach Okręgu

Aktualności | 2019-02-03 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Bardzo dobre wieści otrzymaliśmy z Podlodowych Mistrzostw Okręgu, które odbyły się w dniach 2-3.02.2019 roku na jeziorach Maśluchowskie i Firlej. Koło nasze reprezentowali w kategorii seniorów Artur Drozd i Kacper Bordzoł. W kategorii U55 wystartował Krzysztof Bordzoł a w kategorii U65 Marian Grzywacz. Już w dniu wczorajszym nasi wystartowali wyśmienicie. W U55 i w U65 mieliśmy sektorowe jedynki a w kategorii seniorów dwie trójki, które dawały srebro w klasyfikacji drużynowej. Wiedzieliśmy jednak, że w drugim dniu można wygrać wszystko ale ...... więcej

Podlodowy Puchar Zimy

W sytuacji gdy czterech naszych czołowych zawodników rywalizowało na Podlodowych Mistrzostwach Okręgu, my rywalizowaliśmy towarzysko w Podlodowym Pucharze Zimy. Zawody odbyły się na jeziorze Rogóźno. Były bardzo podobne do tych okręgowych, choć przy dużo mniejszej frekwencji. Podobieństw doszukaliśmy się w żerowaniu ryb. Ani tam ani u nas rewelacji nie było. Może miała na to wpływ aura, może ciśnienie. Zawody wygrał Paweł Kisiel, pokonując Zbigniewa Gajowiaka i Roberta Jędruszaka. W zawodach wystartowało 16 zawodników, którzy łącznie ...... więcej

Podlodowe Mistrzostwa Koła zainaugurowały sezon wędkarski 2019

Aktualności | 2019-01-27 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Długo nie mogliśmy się zdecydować na miejsce odbycia swoich zawodów podlodowych o Mistrzostwo Koła. W grę wchodziły zbiornik Krzczeń, Jezioro Uściwierz i Jezioro Sumin. W ostatnim momencie zdecydowano, że zawody odbędą się właśnie na tym ostatnim. Na Krzczeniu za duży tłok. Pomimo, że wiedzieliśmy, że jest tam ryba i że chętnie współpracuje z łowiącymi to perspektywa szukania miejsc parkingowych dla samochodów skutecznie odwiodła nas od tego pomysłu. Trochę w tym winy komisji sportowej ZO, która żongluje terminem Mistrzostw Okręgu i ...... więcej

Inwestujemy od urodzenia.

Aktualności | 2019-01-05 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Realizując uchwałę Walnego Zgromadzenia Członków Koła, Zarząd koła przygotował świąteczną paczkę dla trzech dziewczyn, które urodziły się jednego, tego samego czerwcowego dnia, jednej czerwcowej godziny, były córeczkami tej samej mamusi i tego samego tatusia. Tak się zdarzyło, że tatuś jest jednym z wędkarzy naszego koła a świąteczna paczka jest naszym wspólnym świątecznym prezentem. Podczas grudniowego Walnego Zgromadzenia Członków Koła, nasz gość - Przewodniczący ZZG w Polsce L.W. Bogdanka S.A. Kol Grzegorz Jadwiżuk, ...... więcej

Świąteczne życzenia

Aktualności | 2018-12-24 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzę Wam, wiecznej radości i pogody ducha. Niech Wasze egzystowanie będzie na służbę drugiemu człowiekowi. Niech Wasze poglądy, myśli i refleksje śmiało i dumnie ubogacają serca Waszych bliskich oraz niech światło optymizmu, jakie się w Was świeci nigdy nie zgasło.Życzę Wam, abyście zawsze otoczeni byli przyjaciółmi. Nie - znajomymi, kolegami, ale prawdziwymi przyjaciółmi, którzy kochają Was takimi, jakimi jesteście.Życzę Wam, umiejętności odnajdywania szczęście w małych, codziennych sprawach, szukania ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Komentowane wiadomości

Kalendarz imprez

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Jak oceniasz poziom prezentacji działań koła na tej stronie?
Strona w pełni spełnia nasze oczekiwania.
Może być, ale jeszcze jest dużo do zrobienia
Na tym portalu są ciekawsze strony
Wolę posiedzieć przy wędce niż przy komputerze