Zarejestruj się

Nasze wiadomości

Spinningowe Mistrzostwa Koła

Zawody kołowe | 2012-05-06 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Nazwa imprezy - Spinningowe Mistrzostwa Koła Data - 6 maj 2012 roku Godzina rozpoczęcia- 7.00 Miejsce - Jezioro Rogóżno Odpowiedzialny za realizację imprezy- Marian Grzywacz... więcej

Drapieżnik na metry - 54 zawodników w Spinningowych Mistrzostwach Koła.

Aktualności | 2012-05-13 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

54 zawodników w tym 3 juniorów spotkało się w Ośrodku Sportów Wędkarskich w Rogóżnie w dniu 6 maja 2012 roku by rywalizować w Spinningowych mistrzostwach Koła. Po raz kolejny zawody zostały rozegrane na żywej rybie a o sukcesie zawodnika decydowała łączna długość złowionych ryb. Bardzo miłą niespodziankę sprawili nam nasi juniorzy, którzy tego dnia dzielnie stawili czoła wytrawnym spinningistom. Ola Włodarczyk, która tą rywalizację wygrała złowiła 12 okoni /1760 mm/. Na drugim miejscu uplasował się Kacper Bordzoł /1080 mm/, ...... więcej

Spławikowe Mistrzostwa Koła

Komunikaty | 2012-05-14 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Zarząd Koła PZW OSW Rogóżno organizuje w dniu 20.05.2012 roku na zbiorniku Dratów (jedna tura 4 godziny) zawody o Spławikowe Mistrzostwa Kołaz podziałem nakategorię: kadetów - do lat 14 juniorów - do lat 18 młodzieży - do lat 23 kobiet seniorów. Zawody te zaliczane będą do Spławikowego Grand Prix Koła sezonu 2012.Zbiórka zawodników o godzinie 6:00 przy szlabanie przy jazie głównym.. Zapisy w siedzibie Koła w OSW Rogóźno pod nr tel. 81 75 70 448, w sklepie wędkarskim „Antek" w Łęcznej lub ...... więcej

Zawody kołowe | 2012-05-20 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Nazwa imprezy - Spławikowe Mistrzostwa Koła Data - 20 maj 2012 roku Godzina rozpoczęcia- 7.00 Miejsce - Zalew Zemborzycki Odpowiedzialny za realizację imprezy- Piotr Wach... więcej

Duży tłok na Zalewie Zemborzyckim. Mistrzostwa Spławikowe na Dratowie.

Aktualności | 2012-05-20 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Wyjątkowo w tym roku, na Zalewie Zemborzyckim panuje wielki tłok. Ponieważ wszystkie poważniejsze zawody spławikowe organizowane przez ZO zostały tam właśnie zaplanowane, więc koła aby jak najlepiej przygotować zawodników do startu w tych zawodach, tam zaplanowały swoje mistrzostwa. Nie inaczej było i u nas. Jednak zważywszy, że w tym dniu, aż cztery koła miały tam swoje zawody, a frekwencja na naszych zawodach jest duża, postanowiliśmy przenieść je na zbiornik Dratów. W niedzielny ranek 20 maja na zbiórkę zgłosiło się 27 zawodników w tym ...... więcej

Rewelacyjne wieści ze Spławikowych Mistrzostw Okręgu. Ola Włodarczyk i Kacper Bordzoł – Spławikowymi Mistrzami Okręgu.

Aktualności | 2012-05-27 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Bardzo miłe wieści napłynęły do nas z Lublina, znad Zalewu Zemborzyckiego gdzie w dniach 26 - 27 maja 2012 roku odbywały się Spławikowe Mistrzostwa Okręgu w kategorii kobiet, kadetów i juniorów. Nasze koło w tych zawodach reprezentowane było przez Olę Włodarczyk, która broniła mistrzowskiego tytułu z ubiegłego roku i Kacpra Bordzoła, który kończąc wiek upoważniający do startu w kategorii kadetów, chciał poprawić ubiegłoroczny wynik /trzecie miejsce/. Pierwszy dzień zawodów zwiastował dobrą nowinę, gdyż zarówno Ola ...... więcej

Srebrna Patelnia ZZG

Zawody kołowe | 2012-06-10 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Nazwa imprezy - Srebrna Patelnia ZZG - zawody rodzinne Data - 10 czerwca 2012 roku Godzina rozpoczęcia- 7.00 Miejsce - Jezioro Rogóżno Odpowiedzialny za realizację imprezy- Mirosław Klajda... więcej

Kacper Bordzoł srebrnym medalistą Spławikowych Mistrzostw Polski Kadetów.

Aktualności | 2012-06-11 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Dobiegły końca Spławikowe Mistrzostwa Polski Kadetów i Juniorów w Klimontowie na ziemi sandomierskiej. Zawody odbyły się na bardzo ładnym, rybnym zalewie w Szymanowicach. Nasz Okręg reprezentowali Kacper Bordzoł z trenerem Andrzejem Borkowskim w kadetach i Piotr Bałamut z trenerem Marcinem Kasprzakiem w juniorach U18. Na zawody udaliśmy się w czwartkowe popołudnie, docierając na kwaterę wieczorem. Kwatera bardzo ładnie usytuowana w Łojowicach. Agroturystyka, pokoiki przestronne, pełne zabezpieczenie sanitarne, cisza, mili gospodarze i do tego tanio. Można ...... więcej

Trzy medale w Spławikowych Mistrzostwach Polski Górników

Na kwaterę dotarliśmy ok godz. 21. Następnego dnia wstaliśmy ok godziny 6 i zaczęliśmy przygotowania do treningu. Ok godziny 8-9 dojechaliśmy na łowisko oddalone ok 10km od naszej kwatery. Był to niewielki, miejscami głęboki zbiornik. Na miejscu pojedyncze ekipy już trenowały. Podpatrzyliśmy nieco ich zestawy i taktykę co uprościło nam zadanie. Ryby było bardzo dużo i brała bardzo dobrze. W większości były to karasie, krąpie i płocie. Po zakończonym treningu zahaczyliśmy o pobliski zajazd, gdzie zjedliśmy obiad. Wnioski z treningu były proste: łowić bardzo ...... więcej

Spławikowy Puchar Prezesa Koła

Zawody kołowe | 2012-06-17 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Nazwa imprezy - Spławikowy Puchar Prezesa Koła Data - 17 czerwiec 2012 roku Godzina rozpoczęcia- 7.00 Miejsce - Zbiornik Dratów Odpowiedzialny za realizację imprezy- Zbigniew Gajowiak... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Komentowane wiadomości

Kalendarz imprez

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Jak oceniasz poziom prezentacji działań koła na tej stronie?
Strona w pełni spełnia nasze oczekiwania.
Może być, ale jeszcze jest dużo do zrobienia
Na tym portalu są ciekawsze strony
Wolę posiedzieć przy wędce niż przy komputerze