Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

VI Świdnicki Puchar Lata w Wędkarstwie Nocnym

Aktualności | 2018-07-02 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Łowisko Nowiny koło Łopiennika stało się areną VI Nocnych Zawodów o Świdnicki Puchar Lata. Upalny piątkowy wieczór nastroił nas bardzo optymistycznie pomimo wściekłych ataków komarów i bąków. Niestety sielanka nietrwała długo. Zimny nocny deszcz i gwałtowny spadek temperatury skutecznie zniechęciły,,nasze" karpie do żerowania. Pomimo naszych usilnych starań w tych trudnych warunkach udało nam się złowić tylko trzech przedstawicieli tego kapryśnego gatunku. Po raz kolejny otrzymaliśmy od matki natury lekcję pokory, ale już ...... więcej

XIII Zawody o Puchar NSZZ Solidarność PZL WSK ,,Świdnik''SA.

Aktualności | 2018-05-21 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Po raz 13 nasze koło Świdnik-Miasto wraz z naszym niezawodnym sponsorem Związkiem Zawodowym NSZZ Solidarność PZL Świdnik zorganizowało zawody wędkarskie. Frekwencja dopisała, 35 zawodników przy pięknej wiosennej pogodzie spotkało się na łowisku w Mełgwi. Wybór okazał się trafny, dobre brania ryb zapewniły wszystkim moc wędkarskich atrakcji. Łowiliśmy głównie dorodne karasie, choć nie brakowało też linów, jazi czy leszczy. Najwięcej emocji dostarczały hole dorodnych karpi, które najczęściej rwały karasiowe zestawy wędkarzy. ...... więcej

Zawody Otwarcia Sezonu 2018

Aktualności | 2018-05-07 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Niedziela 06.05.2018 roku to dzień otwarcia nowego sezonu wędkarskiego w naszym kole. Na zawody wybraliśmy łowisko Wzory. Pogoda dopisała, choć rankiem zimny północny wiatr trochę dokuczał. Tym razem nieudało się połowić większych ryb, za to niewielkie karasie brały chętnie i często nie pozwalając zawodnikom na nudę. Wyniki zawodów; 1.Seroka Kamil 6910pkt. 2.Paluszek Mariusz 5550 3.Seroka Mirosław 5280 4.Majczak Krzysztof 4410 5.Trepiak Robert 3540 6.Słomka Ryszard 3040 ... więcej

III Świdnicki Puchar Zimy

Aktualności | 2018-02-20 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Wystarczająco gruba pokrywa lodowa pozwoliła nam rozegrać zawody Świdnickiego Pucharu Zimy. Zawody odbyły się na zbiorniku Krzczeń. Pogoda jak i brania ryb dopisały, każdy z wędkarzy mógł sobie połowić płoci oraz leszczyków. Wyniki zawodów; 1.Wojtek Dejko 1950 2.Mirek Seroka 1720 3.Mariusz Paluszek 895 ... więcej

Podlodowe Mistrzostwa Koła Świdnik-Miasto

Aktualności | 2018-01-29 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Pierwsze tegoroczne zawody podlodowe za nami. Plucha wiatr i zmienne ciśnienie niezbyt sprzyjały naszym wędkarzom, kilka płotek, leszczyków, oraz ledwie wymiarowych okoni to cała nasza zdobycz złowiona nad jeziorem Firlej. Wyniki zawodów; 1.Mariusz Paluszek 2.Kamil Seroka 3.Krzysztof Mazur... więcej

Zebranie sprawozdawcze w kole Świdnik-Miasto

Aktualności | 2017-11-30 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

W dn.26.11.2017. w naszym kole odbyło się zabranie sprawozdawcze. Omówiliśmy działalność naszego koła w mijającym 2017r.Przedstawiciel okręgu kol. Leszek Roczniak wręczył medale za zasługi dla wędkarstwa. Puchary otrzymali również zwycięzcy tegorocznego konkursu na najlepszego wędkarza roku. Przygotowaliśmy też kalendarz imprez na najbliższy rok z nadzieją, że jak największa liczba wędkarzy skorzysta z naszych propozycji. Do zobaczenia nad wodą.... więcej

Zakończenie Sezonu 2017 w Kole Świdnik-Miasto

Aktualności | 2017-10-31 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Sezon wędkarski 2017 w naszym kole zamknęliśmy zawodami na łowisku w Mełgwi. Jesienna pogoda, czyli chłód i silny wiatr niezbyt sprzyjały dobremu żerowaniu ryb. Pomimo tych drobnych niedogodności kilku naszym najwytrwalszym kolegom udało się skutecznie wyholować kilka karpi, karasi i dorodnego lina. Pozostali dzielnie kibicowali szczęśliwcom wierząc, że w następnym sezonie i do nich uśmiechnie się wędkarskie szczęście. Dziękujemy wszystkim koleżankom i kolegom za wspólnie spędzony wędkarski rok i z niecierpliwością czekamy na nasz następny sezon.... więcej

Feederowe Mistrzostwa Koła Pzw Świdnik-Miasto

Aktualności | 2017-06-13 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Dnia 11.06.2017 roku na Zalewie Zemborzyckim, odbyły się Feederowe Mistrzostwa naszego koła. W tym roku mistrzostwo wywalczył kol. Mariusz Paluszek z wynikiem 4030pkt., V-ce mistrzostwo wywalczone zostało przez kol. Wiktora Bohuna z wynikiem 3510 pkt. a na trzecie miejsce powędrował kol. Krzysztof Majczak 3120 pkt. Wyniki: 1. Mariusz Paluszek 4030 pkt 2. Wiktor Bohun 3510 3. Krzysztof Majczak 3120 4. Kamil Seroka 2880 5. Adam Sikora 2720 6. Mirosław Seroka 1730 7. Marek Mac 610 ... więcej

Spławikowe Mistrzostwa koła- PZW Świdnik miasto

Aktualności | 2017-05-23 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

21 maja 2017 roku na łowisku w Mełgwi, odbyły się Spławikowe mistrzostwa koła PZW Świdnik-Miasto. Najlepiej zaprezentował się kol. Krzysztof Majczak który z wynikiem 8700 pkt. stanął na najwyższym stopniu podium, zaraz za nim sklasyfikowany został kol. Adam Sikora z wynikiem 6710 pkt., a trzecie miejsce zajał kol. Mirosław Seroka z wynikiem 5550 pkt. 1. Krzysztof Majczak 8700pkt. 2. Adam Sikora 6710 3. Mirosław Seroka 5550 4. Kamil Seroka 5540 5. Mariusz Paluszek 4930 6. Robert Trepiak 3740 7. Marek Mac 3340... więcej

Wyniki- Zawodów rozpoczęcia sezonu 2017

Aktualności | 2017-05-08 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

W dniu 07 maja 2017r.na łowisku "wzory" w nasutowie zorganizowaliśmy zawody rozpoczynające sezon 2017. Sezon najlepiej zaczął kol. Mariusz Paluszek z wynikiem 5490pkt, wyprzedzając nieznacznie kol. Mirosława Seroke 5390 pkt, na trzecim stopniu podium uplasował się kol. Krzysztof Majczak zdobywając 3630 pkt. 1. Mariusz Paluszek 5490 pkt. 2. Mirosław Seroka 5390 3. Krzysztof Majczak 3630 4. Marek Mac 3220 5. Kamil Seroka 3050 6. Wojciech Dejko 2980 7. Zenon Szewczuk 2950 8. Karol Dworzecki 2310 9. Stanisław Dudziak 2210 10. Robert Trepiak 1580 11. Błażej Kulbicki 1470 ...... więcej

Nasze Menu

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

W jakich zawodach organizowanych przez Koło bierzesz udział.