Szkółka wędkarska

Panel logowania Rejestracja konta Przypomnienie hasła

Aktualności |zobacz archiwum

• Moja wędkarska przygoda

Aktualności | 2019-05-20 | Publikujący: Młodzieżowa Szkółka Wędkarska-Rejon Porozumienia kół PZW Gdynia

Opowiadanie w konkursie... Jaś Duklas, lat 9 "Moja wędkarska przygoda" Mojego pierwszego szczupaka złowiłem w 2016 roku.Zaczęło się od tego, że z tatą i dziadkiem wypłynęliśmy na jezioro. Długi czas nic nie złowiliśmy. Tata mówił:- łów JANEK !No to łowiłem i łowiłem. W końcu tacie coś zaczęło brać. Ciągnął i ciągnął. Okazało się, że to okoń! A ja na to:- tato wypuść tego bezbronnego okonia! Wróciliśmy z wędkowania na działkę, żeby zjeść obiad. Następnie poszedłem po wędkę i z powrotem udałem się na pomost. Mijały ...... więcej »

Opowiadanie w konkursie... Karol Matukiewicz, lat 9"Moja wędkarska przygoda" Tata powiedział mi, że mięso lina jest pyszne, więc chciałem złapać ten przysmak. Pomyślałem sobie, że sam zrobię zanętę na bazie bułki tartej i czosnku. Moje najlepsze składnik to czosnek i olej kujawski bazylia z czosnkiem. Żeby się kleiło, to do dodałem 2 łyżki mąki kukurydzianej, łyżkę bułki tartej i pół kubka wody. Tak powstała moja własna zanęta na lina. Pewnego dnia, ja z tatą pojechaliśmy na ryby nad jezioro JUNNO W Kamienickim MŁYNIE. Była godzina 9 : 00 nic nie ...... więcej »

• Indywidualne Mistrzostwa Okręgu PZW Opole w Wędkarstwie Spławikowym Kobiet, Kadetów, Juniorów U-20, Młodzieży U-25, Weteranów 55+ i 65+.

Aktualności | 2019-05-17 | Publikujący: Okręgowa Komisja ds. Młodzieży

Zgodnie z Kalendarzem Imprez Sportowych na 2019r., w dniach 25-26.05.2019 r. na rzece Odrze w Opolu (koło Hydromontu), rozegrane zostaną Indywidualne Mistrzostwa Okręgu w Wędkarstwie Spławikowym Kobiet, Kadetów, Juniorów U-20, Młodzieży U-25, Weteranów 55+ i 65+. Zbiórka i potwierdzenie zgłoszenia zawodników w Biurze Zawodów do godz. 7:00 – teren oznakowany. W zawodach Mogą brać udział członkowie Okręgu PZW, zgłoszeni przez Koła i Kluby. Zgłoszenie do zawodów (z imieniem i nazwiskiem zawodnika oraz przynależnością do ...... więcej »

• Zawody z okazji Dnia Dziecka

Aktualności | 2019-05-15 | Publikujący: Młodzieżowa Sekcja Wędkarska przy Kole nr 1 w Jaśle

Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Krośnie wspólnie z udziałem MOSiR Krosno, Koła PZW Krosno Miasto oraz Koła PZW Balaton organizuje dnia 3 czerwca 2019 r. Spławikowe Zawody Wędkarskie dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów pod nazwą "XXVII Wędkarski Turniej Szkół o Puchar Prezydenta Miasta Krosna". Zawody odbędą się na łowisku "BALATON" w Turaszówce przy ul. Jasnej 26a. W zawodach mogą uczestniczyć 3-osobowe drużyny szkół podstawowych i gimnazjów, które do dnia 31 maja 2019 r. włącznie ...... więcej »

• Barwenka - zajęcia 11-05-2019

Aktualności | 2019-05-11 | Publikujący: Szkółka Wędkarska Barwenka

W dniu dzisiejszym odbyło się kolejne spotkanie Szkółki Wędkarskiej Barwenka prowadzonej przezBARWENA - Podlaski Klub SpinningowyObfitowało ono w ogrom atrakcji. http://www.barwena.podlasie.pl/barwenka/a/barwenka_-_zajecia_11-05-2020" target="_self... więcej »

• Wiadomości Wędkarskie 6/2019

Aktualności | 2019-05-10 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Drodzy Czytelnicy! Pierwszego czerwca zaczyna się sezon na sandacze i sumy. Tylko patrzeć, jak w ruch pójdą gumowe imitacje ryb i specjalistyczne woblery. Wiele lat temu łowiliśmy te drapieżniki przede wszystkim na przynęty naturalne. Sandacze z wód stojących kusiliśmy na żywą lub martwą ukleję, w rzekach także na kiełbia. Sumom serwowaliśmy pęczek niezawodnych rosówek, czasem wątróbkę lub słusznych rozmiarów żywca. Tylko nieliczni regularnie łowili te ryby metodą spinningową. Na rynku nie było miękkich przynęt i ...... więcej »

• Zawody spławikowe z okazji Dnia Dziecka

Aktualności | 2019-05-02 | Publikujący: Młodzieżowa Sekcja Wędkarska przy Kole nr 1 w Jaśle

Koła Polskiego Związku Wędkarskiego Jasło 1 w Jaśle, Rafineria, oraz Jasło 2 organizują w dniu 25 maja 2019 r. z okazji Dnia Dziecka Spławikowe Zawody Wędkarskie dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Zawody odbędą się na łowisku "Ujazd 1 i Ujazd 2" na stawach pożwirowych w Ujeździe. W zawodach mogą uczestniczyć dzieci i młodzież szkół podstawowych i gimnazjów z terenu powiatu jasielskiego Udział w zawodach jest bezpłatny. Zbiórka uczestników biorących udział w zawodach w dniu 25 maja 2019 r. wraz z opiekunem ...... więcej »

• Drużynowe Spławikowe Mistrzostwa Okręgu Młodzieży WĘDRYNIA 2019 - wyniki

Aktualności | 2019-05-01 | Publikujący: Okręgowa Komisja ds. Młodzieży

W dniu 27 kwietnia na stawie "Złów i wypuść" w Wędryni, rozegrane zostały Drużynowe Spławikowe Mistrzostwa Okręgu Młodzieży w Wędkarstwie Spławikowym. Do zmagań przystąpiło 42 zawodników, w tym 10 drużyn i 13 zawodników startujących indywidualnie. Łącznie złowiono ponad 85,5 kg ryb (głównie karasi i linów, ale zdarzały się też karpie i jazie). Zbiornik Wędrynia oceniony został bardzo dobrze, jednak zwróciliśmy uwagę na karpia z widocznymi śladami pleśniawki. Najlepszymi zawodnikami w swoich kategoriach zostali: - kat. ...... więcej »

• Kolejne szkółki wędkarskie powołane przez Koło PZW Jasło 1

Aktualności | 2019-04-26 | Publikujący: Młodzieżowa Sekcja Wędkarska przy Kole nr 1 w Jaśle

W dniu 25 kwietnia br. Zarząd Koła PZW Jasło 1 na posiedzeniu Zarządu objął patronatem kolejne Młodzieżowe Szkółki Wędkarskie powołane na terenie powiatu jsielskiego. Tym razem przy Szkole Społecznej w Niegłowicach i Szkole Podstawowej w Trzcinicy, których opiekunem, a zarazem Instruktorem szkolenia młodzieży jest nauczyciel wychowania fizycznego Kol. Grzegorz Kras. Działające koła wędkarskie mają na celu: wspieranie ucznia, rozwój jego osobowości, rozwijanie zainteresowań, kształtowanie postaw, umiejętność organizacji spędzania czasu wolnego we ...... więcej »

• Konkurs

Aktualności | 2019-04-24 | Publikujący: Szkolna sekcja wędkarska HACZYK przy Zespole Szkół w Giedlarowej

UWAGA - KONKURS https://www.facebook.com/SSW.Haczyk/ Długi weekend przed nami. Nie każdy będzie miał możliwość wyjechać gdzieś dalej, ale choć na chwilę będzie można wyskoczyć z wędką nad naszą FLORYDĘ czyli zalewik w Leżajsku. Jak wiadomo choć stawek niewielki, to jednak ma swoje tajemnice i z pewnością pływa tam sporo pokaźnych ryb. Aby więc zachęcić was do odwiedzenia tego ciekawego miejsca z wędką, OGŁASZAM KONKURS pn. RYBA MAJA z FLORYDY w którym do wygrania będzie zestaw wędkarski w skład którego wejdzie: organizer firmy Patrol, komplet ...... więcej »