Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Całodzienny maraton gruntowy - zawody towarzyskie

Aktualności | 2020-09-12 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Dzisiaj w dniu 12 Września odbył się całodzienny maraton gruntowy. W przyjaznej atmosferze spędziliśmy ten ciepły letni dzień, choć i jesień pokazała swój chłodny urok, gdy rankiem zaprezentowała nam gęstą mgłę i niskie temperatury. Łącznie w zawodach wzięło udział 12 osób. Ryby zawitały tylko u najbardziej wprawionych wędkarzy, niestety nie każdemu udało się połowić, choć na pewno każdy będzie mile wspominał ten czas. W sumie złowione zostało około kilkunastu kilo ryb. Dominował głównie leszcz i okoń. Najlepsi okazali się:1 miejsce: ...... więcej

Zawody 140-lecia wędkarstwa na ziemi żywieckiej koła PZW Żywiec Miasto.

Aktualności | 2020-09-05 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Dziś mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w jubileuszowych zawodach z okazji 140-lecia wędkarstwa na ziemi żywieckiej koła PZW Żywiec Miasto. Przed zawodami, o godzinie 7:00 spotkaliśmy się wspólnie w ośrodku Neptun, gdzie ustaliliśmy szczegóły przebiegu zawodów oraz wylosowaliśmy stanowiska. Do zmagań przystąpiło 6 drużyn z różnych kół w tym: "Oświęcim Miasto", "Łodygowice", "Żywiec Miasto", "Czernichów", "Złota Rybka" oraz my. Rywalizacja odbyła się na Łowisku Koła PZW "Beskidy" Łodygowice. Same zawody były bardzo ubogie w ...... więcej

Muchowe mistrzostwa koła 2.08.2020

Aktualności | 2020-08-02 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Dziś (tj. 2.8.2020) odbyły się muchowe mistrzostwa koła na rzece Sole. Przy słonecznej i odrobinie wietrznej aurze poddaliśmy próbie nasze umiejętności łowienia tą wyrafinowaną metodą. Za satysfakcjonujący można uznać fakt, że zdecydowanej większości uczestników udało się złowić m.in. niewielkie pstrągi, lipienie i klenie. Najlepsi okazali się: 1 miejsce: Daniel Gluza🥇2 miejsce: Bartek Bednarz🥈3 miejsce: Adam Jurasz🥉4 miejsce: Czesław Tlałka5 miejsce: Jarosław Karpeta🐟 Najdłuższą rybę złowił Jarosław Karpeta wyciągając z wody 32,9 ...... więcej

Akcja sprzątania brzegów Soły 25.07.2020

Aktualności | 2020-07-25 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Wzięliśmy dziś udział w akcji sprzątania brzegów Soły. Kolejny raz udowadniamy, że nasze działania przynoszą góry odpadów i efekt mniej zanieczyszczonego środowiska. Jednocześnie takich akcji jak ta, odbyło się dziś aż 4. U nas udział wzięło około 20 osób w tym między innymi: Żywiecki Klub Płetwonurkowy "NO LIMIT", strażnicy SSR, wędkarze z różnych kół wędkarskich, a także aktywni mieszkańcy Żywca i okolic. W sumie udało nam się zebrać kilkaset kilo śmieci. Z tych ciekawszych znajdywaliśmy: tablice rejestracyjną, ...... więcej

Podsumowanie zawodów spinningowych o mistrzostwo koła.

Aktualności | 2020-06-13 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Dnia 13.06.2020 odbyły się spinningowe mistrzostwa koła. Pogoda po porannej burzy była wręcz wymarzona. Niestety takiego samego nastawienia nie miały ryby, które tak jak my, również zażywały uroku pogody odpoczywając od żeru. Mimo bardzo umiarkowanych wyników, udało się nam znów spotkać, zażyć potężnej dawki witaminy D od stania w słońcu, a także wyłonić najlepszych spinningistów:1 miejsce: Marek Gaweł.🥇2 miejsce: Jarosław Zeman.🥈3 miejsce: Zdzisław Tlałka.🥉4 miejsce:Dariusz Wiercigroch.5 miejsce: Stanisław ...... więcej

Aktualności o zawodach PZW Węgierska Górka na czas obostrzeń po 1.06.2020.

Aktualności | 2020-06-07 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

W związku ze znoszeniem poszczególnych obostrzeń i wydanym oświadczeniem okręgu tj: "Rygory bezpieczeństwa organizacji zawodów sportowych w czasie pandemii po 1.06.20" (link:http://www.pzw.org.pl/…/rygory_bezpieczenstwa_organizacji_z…),Informujemy, że zawody zaplanowane na czerwiec odbędą się według planu. ... więcej

Podsumowanie drugiego zarybienia Obwodów Rybackich rzeki Soły narybkiem pstrąga potokowego

Aktualności | 2020-04-27 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Dnia 27.04.2020r. braliśmy udział w zarybianiu wód górskich narybkiem pstrąga potokowego. To już drugi raz w tym roku, gdy możemy wesprzeć ichtiofaunę naszych rzek rybami. Szczegółowe informacje: http://www.pzw.org.pl/…/2043…/60/zarybianie_wod_okregu_72020... więcej

Podsumowanie zarybienia Obwodów Rybackich rzeki Soły narybkiem dwuletnim pstrąga potokowego

Aktualności | 2020-04-21 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Parę tygodni temu skromna reprezentacja naszego koła wzięła udział w zarybieniu rzeki Soły narybkiem dwuletnim pstrąga potokowego. Z zachowaniem wszelkich zasad ostrożności pomagaliśmy rybom bezpiecznie dostać się do wody. Post opublikowany dopiero teraz, ponieważ wspieramy walkę z kłusownictwem, a jak nasi koledzy z SSR Żywiec udowadniają cały czas, praktyka poławiania nieprzywykłych do nowych warunków środowiska ryb jest nadal spotykana. Po bardziej szczegółowe informacje na temat ...... więcej

Informacja odnośnie przywrócenia przyjmowania składek koła PZW Węgierska Górka

Od Czwartku (tj. 23.04.2020) koło PZW Węgierska Górka, wznawia przyjmowanie składek. Godziny otwarcia pozostają bez zmian. Ponadto przypominamy by stosować się do panujących obostrzeń i nosić maseczki wraz z rękawiczkami. Osoby będą wpuszczane pojedynczo, a przyjmowanie kart i opłat, ze względów higienicznych będzie wyglądało nieco inaczej, o czym dowiedzą się Państwo na miejscu. Opłaty będą przyjmowane w nowej siedzibie koła, tuż obok gminy, w miejscu byłego sklepu sportowego. Osoby pragnące zdać egzamin na kartę wędkarską nie mają jeszcze ...... więcej

Opłacanie kart wędkarskich

Aktualności | 2020-03-23 | Publikujący: Koło PZW Węgierska Górka

Jak informuje na facebooku "Co nowego w Okręgu PZW Bielsko-Biała" : " WNOSZENIE Składki PZW za wędkowanie w Okręgu Bielsko-Biała w roku 2020 w okresie zagrożenia epidemiologicznego 1. Osoba chcąca uiścić Składki PZW za wędkowanie w Okręgu Bielsko-Biała w roku 2020 w przypadku nie przyjmowania ich przez skarbnika Koła z uwagi na stan zagrożenia epidemiologicznego powinna : • Uzyskać telefoniczna informacje od skarbniczki Zarządu Okręgu ( 33 816-20-92 wew. 26) podając nazwę Koła którego jest członkiem o wysokości kwoty jaką kwotę należy przelać na konto ...... więcej