Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Koniecznie wpadnijcie na stoisko Wiadomości Wędkarskich na targach ‪Rybomania‬ 2016 w Poznaniu już w najbliższy weekend!!!

Aktualności | 2016-02-08 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Koniecznie wpadnijcie na stoisko Wiadomości Wędkarskich na targach ‪#‎Rybomania‬ 2016 w Poznaniu już w najbliższy weekend!!! Specjalnie dla Was uruchomimy Wędkarski Punkt Konsultacyjny, gdzie będziecie mogli spotkać redaktorów oraz autorów Wiadomości Wędkarskich Jeśli macie jakieś pytania, chcielibyście się czegoś dowiedzieć, o coś podpytać lub chociażby przybić "piątala" - zapraszamy! Zarówno my jak i nasi Koledzy, których znacie z artykułów jesteśmy do Waszej dyspozycji Zerknijcie na plakat i rozpiskę naszych ...... więcej

Szczupak 11,90 kg

Aktualności | 2016-01-26 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Nagroda miesiąca Wiadomości Wędkarskie. Mirosław Kuraś Nad zbiornik Konradowo wybrałem się łowić białoryb. Jesienią w małej zatoczce za czerwonym mostem gromadzi się bardzo dużo leszczy, płoci i krąpi. Właśnie z tego powodu wybrałem te miejsce do rozłożenia wędek. Mimo nie najlepszej pogody (tego dnia było pochmurno, a temperatura nie przekraczała 3 stopni na plusie), w zatoczce łowiło jeszcze z 30 wędkarzy. Po południu zauważyłem, że jakiś drapieżnik gania drobnicę. Tak się złożyło, że miałem również spinning i żywcówkę. Po ...... więcej

Podlodowe Mistrzostwa Polski na jeziorze Dadaj i Wipsowo - relacja (video)

Aktualności | 2016-01-22 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z Podlodowych Mistrzostw Polski. Impreza odbyła się 14 - 17 stycznia 2016 r. na jeziorze Dadaj i Wipsowo. Zdjęcia i montaż Sebastian Kowalczyk... więcej

Wiadomości Wędkarskie 02/2016

Aktualności | 2016-01-13 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Drodzy Czytelnicy! Mroźny początek roku sprawił, że na zamarzniętych akwenach pojawiło się wielu zimowych wędkarzy. Już napływają do nas informacje o pierwszych udanych połowach. Miejmy nadzieję, że i luty będzie pod tym względem łaskawy. Jeśli jeszcze nie zaplanowaliście wyprawy na lód, zachęcam do lektury artykułu pt. „Przekonać się do dziury w lodzie” na str. 16. Porad udziela Sebastian Kowalczyk, który skutecznie wędkuje spod lodu, korzystając ze wskazań echosondy. Sezon na łososie i trocie wędrowne trwa. W pierwszych dniach ...... więcej

Ukazał się styczniowy 1/2016 numer magazynu Wiadomości Wędkarskie, a w nim...

Aktualności | 2015-12-17 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Drodzy Czytelnicy! Jesteśmy z Wami już 80 lat! Dokładnie w styczniu 1936 roku ukazał się pierwszy, 8-stronicowy numer „Wiadomości Wędkarskich”. Z okazji jubileuszu w kolejnych numerach „WW” oddamy się wspomnieniom, sięgniemy do archiwalnych wydań i wyłowimy najciekawsze aspekty wędkarskiego życia, które towarzyszyły kolejnym pokoleniom naszych Czytelników. Będą jubileuszowe konkursy z atrakcyjnymi nagrodami! Wielu z nas już 1 stycznia rozpocznie wędkarski sezon 2016. Będziemy wydeptywać ścieżki nad pomorskimi rzekami w poszukiwaniu ...... więcej

AKCJA REDAKCJI WIADOMOŚCI WĘDKARSKIE! RYBOMANIA LUBLIN 2015 - ZAPRASZAMY!

Aktualności | 2015-11-27 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

http://rybomania.com.pl/pl/" target="_blank... więcej

Ukazał się grudniowy 12/2015 numer magazynu Wiadomości Wędkarskie, a w nim...

Aktualności | 2015-11-17 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Drodzy Czytelnicy! Przed nami ostatni miesiąc sezonu, czas podsumowań i refleksji, choć wielu z nas szykuje się na przedświąteczne wędkowanie. Na początku miesiąca, zanim lód skuje jeziora i rzeki, warto wybrać się na słodkowodne drapieżniki. To wyborny czas na okazy. Jak skutecznie łowić rzeczne sandacze, radzi Kamil Walicki – „Na grudniowych rafach” (str. 18). Na spotkanie z ponadmetrowymi szczupakami zaprasza Majki Pecyna – „Mamuśki z zimnej wody” (str. 22). Jeśli w grudniu akweny zamarzną, co w ostatnich latach ...... więcej

Brzana 6,43 kg, 82 cm

Aktualności | 2015-10-22 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Nagroda miesiąca Wiadomości Wędkarskie. Marian Kamyszek: - Nasz wyjazd na ryby planowaliśmy od prawie miesiąca. Zawsze coś nie wychodziło, raz ja nie miałem czasu, innym razem kolega. Wreszcie zapadła decyzja – jedziemy. Z wyborem łowiska nie mieliśmy problemu – prawie zawsze jedziemy w to samo miejsce nad Odrę w Kostrzynie. Nastawiliśmy się na leszcze i jazie, bo tu prawie zawsze można je złowić. Wieczorem byliśmy na miejscu, jeszcze kiedy było jasno, rozstawiliśmy nasz sprzęt. Stanowiska mieliśmy na tyle blisko siebie, że bez wstawania z krzeseł ...... więcej

Boleń 5,10 kg

Aktualności | 2015-10-19 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Nagroda miesiąca: boleń 5,10 kg! W imieniu 7-letniego Alana, napisał jego tata Stanisław Piątek: - Wybrałem się z synem i rodziną na 3-dniową, karpiową zasiadkę nad zalew Chańcza. Mój syn oprócz tego, że dzielnie mi towarzyszy na rybach, pod moim okiem uczy się trudnej sztuki spinningu. 11 lipca było bardzo gorąco i bezwietrznie. Ponieważ od rana nic ciekawego się nie działo, w ruch poszła łódź. Woda w zaporówce z powodu suszy jest w tym roku bardzo niska. W miejscu, w którym w zeszłym roku łowiło się sandacze, w tym ...... więcej

Ukazał się listopadowy numer magazynu Wiadomości Wędkarskie

Aktualności | 2015-10-14 | Publikujący: Wiadomości Wędkarskie

Drodzy Czytelnicy! Nasza akcja „Uwalniam okazy” spotkała się z dużym zainteresowaniem. Otrzymaliśmy od Was wiele e-maili i listów oraz komentarzy na Facebooku popierających wypuszczanie rekordowych ryb. O korzyściach płynących z ochrony okazów, w tym gatunków drapieżnych, warto przekonywać przede wszystkim rybackich użytkowników wód. Jeśli w wodzie będą okazy, liczniej pojawią się wędkarze. Gospodarz sprzeda więcej zezwoleń na wędkowanie i może się okazać, że będzie miał wyższe przychody niż ze sprzedaży ryb ...... więcej