Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

Zarybianie Parsęty

Aktualności | 2009-09-17 | Publikujący: Koło Miejskie PZW w Kołobrzegu

8 gramowe, mające od 8 do 10 centymetrów rybki, którym statystyki dają około 70% szans na dorosłe życie, w przyszłym roku będą miały około 20 centymetrów, a już za 2-3 lata będą cieszyły oko wędkarzy mając przeszło 30 centymetrów. Lipienie, jako ryby sportowe są łowione różnymi metodami, jednak przede wszystkim są atrakcyjnym trofeum dla muszkarzy, wędkarzy uprawiających elitarną metodę łowienia, często stosowaną przez turystów wędkarskich z zachodniej Europy i południa Polski. To jednym słowem nieodzowny element całej ...... więcej

ŻÓŁW

Aktualności | 2009-09-17 | Publikujący: Koło PZW nr 61 Wesoła

Dnia 12 września o godzinie 8.40 kol. Jacek Toboła zaciął typowe branie karpia, bez większego entuzjazmu zaczął sie hol. Kilka dni wczesniej zarybiliśmy staw Karpiem także z góry wynikało że to jakiś średniak. Hol odbywał się spokojnie kilka metrów od brzegu zauważyliśmy że nie jest to karp ani żadna ryba chwile później w podbieraku wylądował piękny okaz ŻÓŁWIA. Przynętą były Białe Robaki ... więcej

W lasach i nad wodą

Aktualności | 2009-09-17 | Publikujący: Koło PZW nr 16 Oława

10 mandatów i 43 pouczenia - to efekt kolejnej wspólnej akcji oławskiej policji, straży miejskiej, gminnej, leśnej, rybackiej i ochrony wódPo odprawie przeprowadzonej przez podinspektora Krzysztofa Mazura naczelnika wydziału prewencji z Komendy Powiatowej Policji w Oławie, 12 września wyruszyło w teren osiem zmotoryzowanych patroli trzy- lub czteroosobowych. Cel - ujawnianie przestępstw oraz wykroczeń związanych z ustawami o lasach państwowych i o rybactwie śródlądowym, lub z prawem wodnym oraz z przepisami ochrony środowiska.Przez cztery godziny ponad ...... więcej

Zaczeliśmy od "Sprzątania Świata".

Aktualności | 2009-09-15 | Publikujący: Koło nr 51 Pilawa

Start szkółki wędkarskiej. 15-go września br. ruszyła kolejna edycja szkółki wędkarskiej prowadzona przez Zarząd Koła nr 51 w Pilawie. Pierwsze spotkanie odbyło się przy stawie parkowym, a tematem zajęć była akcja „SPRZĄTANIE ŚWIATA”. Po krótkim wprowadzeniu słuchaczy w zagadnienie, rozdano wszystkim obecnym: rękawice ochronne i worki foliowe na śmieci. Rozpoczęto akcję... Sprzątanie ograniczono jedynie do wyłowienia nieczystości z wody i uprzątnięcia linii brzegowej stawu. Po blisko godzinnej akcji okazało się, że zebraliśmy ...... więcej

Karaś na medal

Aktualności | 2009-09-15 | Publikujący: Koło PZW Wieruszów-Miasto

Ciekawą przygodę z medalową rybą przeżył Pan Wroński Zbigniew z Wieruszowa. Dnia 14 września 2009 na stawie w Jutrkowie złowił karasia złocistego mierzącego 41 cm i ważącego 1,35 kg. Ryba została złowiona na pszenicę metodą spławikową. Zachęcamy tym samym wieruszowskich wędkarzy do przesyłania tego typu relacji i zdjęć z połowów oraz wypuszczania dużych okazów złowionych ryb. Najciekawsze przygody z rybą zostaną opublikowane na stronie głównej lub naszej galerii. Drabek ... więcej

NA HUCZWIE SĄ JESZCZE PIĘKNE SZCZUPAKI

Aktualności | 2009-09-14 | Publikujący: Koło PZW Werbkowice

Dziś 14 września na rzece Huczwa w okolicy Werbkowic został złapany piękny szczupak 91 cm przez kolegę z naszego koła Jarosława Jastrzębskiego, skusił się na małą gumkę... więcej

Zarybienie węgorzem.

Aktualności | 2009-09-04 | Publikujący: Koło Świdnica

W dniu 29.08.2009 o godzinie 7:30 spotkałem się nad zalewem "Witoszówka II" z prezesem koła PZW FAP PAFAL, kol. Andrzejem Tarasiukiem. Przywiózł on z okręgu worek węgorzy o długości 35 - 40 cm. Węgorze w dobrej kondycji wpuściliśmy do zalewu. Jako, że koło PAFAL nie posiada własnej wody, to od lat współpracuje z naszym kołem w wielu płaszczyznach, również zarybia nasze wspólne wody. Również to zarybienie odbyło się ze środków koła PAFAL. Jest to już kolejne zarybienie naszych wód ze środków tego koła. ...... więcej

SUM MAĆKA

Aktualności | 2009-09-03 | Publikujący: Koło PZW Nr.68 "Wodnik" Świdwin

Miło jest mi poinformować kolegów wędkarzy nie tylko z naszego koła, że kol. MACIEK MAŚLANKA w dniu 30.08.2009 r.na jeziorze BUKOWIEC złowił SUMA o wadze 25.4 kg i długości 158 cm. Przy pomocy Kol.Bogdana po 55 minutowej "walce" rybę udało sie wyholować , co Bogdan uwiecznił na zdjęciach.Maciek nie chciał zdradzić na jaką przynetę skusiła sie ryba.Jak ochłonę i oswoję sie z rekordem może zdradzę coś więcej na ten temat powiedział Maciek. Gratulujemy Maćkowi rekordowej ryby i czekamy na dalsze zgłoszenia "okazów".... więcej

Przestrzegamy przed oszustami nad jeziorem Kamień

Aktualności | 2009-09-03 | Publikujący: Koło PZW nr 47 Gdynia-Port

W związku z docierającymi do nas sygnałami informujemy, że od wędkujących nad jeziorem Kamień nie pobieramy bezpośrednio opłat za wędkowanie, mandatów za wykroczenia. Wyjątkiem jest tylko opłata za egzamin na Kartę Wędkarską zdawany wyłacznie na terenie naszej Stanicy. W przypadku żądania osób "kontrolujących" dokonania opłaty za wędkowanie bezpośrednio nad jeziorem żądajcie od tych oszustów szczegółowego wylegitymowania. Powiadomcie również o zdarzeniu Posterunek Policji w Szemudzie - telefon 058/676-11-76 ... więcej

ZAKAZ KĄPIELI NA BABIM LOCHU

Aktualności | 2009-09-03 | Publikujący: Koło PZW Brzeg nr 1

NA ZBIORNIKU BABI LOCH , KTÓREGO WŁAŚCICIELEM JEST NADLEŚNICTWO BRZEG OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY ZAKAZ KĄPIELI . APELUJEMY DO WSZYSTKICH CZŁONKÓW PZW I AMATORÓW WYPOCZYNKU O PRZESTRZEGANIE TEGO ZAKAZU PONIEWAŻ WOBEC ŁAMIĄCYCH BĘDĄ EGZEKWOWANE SUROWE KARY . ZBIORNIK BĘDZIE DALEJ DZIERŻAWIONY PRZEZ PZW I NIEZMIENNIE OBOWIĄZUJĄ TAM ZASADY AMATORSKIEGO POŁOWU RYB . AREK W.... więcej

Nasze Menu

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasza sonda

Gdzie najczęściej łowisz?
Możesz dodać komentarz.
głównie na pobliskim łowisku
na kilku łowiskach okręgu
na łowiskach z porozumień międzyokręgowych