Dzieci i młodzież > Ogólne

Proszę o pomoc na starcie

(1/4) > >>

krystianbrus:
Jestem początkującym wędkarzem , mam na imię Krystian ,od nie dawna mam kartę wędkarską i mam nadzieje że od tego sezonu zacznę przygodę z wędkarstwem. Mam kilka pytań  może będzie ktoś z państwa miał ochotę i czas odpisać na nie  a więc : gdyż jestem osoba niepełnosprawną poruszającą się jedynie przy pomocy wózka inwalidzkiego, szukam miejsca gdzie dojadę jak najbliżej brzegu wody samochodem a później żebym dał rade wózkiem dojechać do  stanowiska łowienia. Na obszarze Czech – Dziedzic, Kaniowa, Chybia chodzi mi o wody stojące . Następnie czy miał by ktoś ochotę z państwa poświecić mi trochę waszego cennego czasu i zabrać mnie na lekcje wędkowania ,sposobem gruntowym bo ja nie mam o tym pojęcia ( mam własny samochód to dojechał bym na miejsce wskazane ) i ostatnie pytanie, Czy  miałby ktoś z państwa odsprzedać podstawowy używany sprzęt którego już nie używacie a mi przyniesie jeszcze wiele radości do łowienia metoda gruntową za nie wielka kwotę? Serdecznie z góry dziękuję za pomoc i rady Krystian.

lechsulim:
witam ,
gratuluję wyboru hobby , to wspaniałe chwile do spędzenia czasu , rozumiem utrudnienie które  Ci towarzyszy , znam temat i środowisko osób z niepełnosprawnością ............informacje o które pytasz , wiele z nich znajdziesz na stronach internetowych , na forach kół i innych , mogę służyc jedymi drogą w sieci internetowej dotyczącą wędkowania . co do sprzętu to jeszcze pomyślimy .......pozdrawiam i polecam stronę internetową mojego koła

krystianbrus:
Dziękuję
panu za pomoc i rady poza tym przeczytałem pana posty na forum naprawdę
ciekawe,  znalazłem na forum temat ,,Wędkarstwo niepełnosprawnych,,
ale nie znalazłem tam konkretnych odpowiedzi np. gdzie na terenie
śląskim w okolicach miasta Czechowic – Dziedzic mogę znaleźć
stanowisko przystosowane dla wędkarza niepełnosprawnego ruchowo
poruszającego się na wózku inwalidzkim ,ale nie poddaje się będę