Tweety na temat @pzworgpl

Polski Związek Wędkarski

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Uwielbiam to hobby  (Przeczytany 6979 razy)

amaretto

• Full Member
Uwielbiam to hobby
« dnia: January 31, 2009, 17:04:16 PM »
Jestem początkującym wędkarzem, ale jak tylko sie da to startuje w każdych zawodach w kole - mój sukces to spory okoń ! pozdrawiam innych zapalenców

korczak8

• Newbie
  • *
ok
« Odpowiedź #1 dnia: February 02, 2009, 13:24:39 PM »
a z jakiego koła jesteś? ja tez zaczynam i jeszcze nie mialem przyjemnosci brac udziału w zawodach..

grygo

• Newbie
  • *
Tylko startowac...zawodów kupa!
« Odpowiedź #2 dnia: February 04, 2009, 18:29:23 PM »
Ja jestem z Wrocławia więc startowac mogę dużo na przykład w OMW, to takie zawody  we wszystkich dyscyplinach sportowych w tym wędkarstwie. Akurat w OMW zawody w dyscyplinie wędkarskiej organizuje koło Astra z Wrocławia, jestem na nich trochę obrażony za2008 sezon, ale w tym sezonie jeśli koło nie będzie organizowac zawodów w tych samych terminach to chciałbym wystartowac w OMW.

wedkarz321

• Newbie
  • *
Uwielbiam to hobby
« Odpowiedź #3 dnia: February 09, 2009, 16:48:32 PM »
ja tez jestem początkującym wędkarzem z koła Kalisz miasto i jeszcze nie startowałem w zawodach wędkarskich .POZDRAWIAM.

arnie

• Opiekunowie prezentacji
  • Hero Member
Uwielbiam to hobby
« Odpowiedź #4 dnia: February 12, 2009, 08:58:27 AM »
wedkarz321, twoje Koło na pewno organizuje wiele zawodów, więc na start proponuje się z nimi zapoznać, zgłosić chęć uczestniczenia, prośbę wejścia pod opiekę któregoś z zawodników czy tez opiekuna młodzieży w Kole i pod jego okiem osiągać coraz lepsze wyniki. Jest tyle zawodów organizowanych, od towarzyskich po wyczynowe, że znajdziesz odpowiednie dla siebie.

bartekzabrze

• Newbie
  • *
Uwielbiam to hobby
« Odpowiedź #5 dnia: August 18, 2009, 00:46:42 AM »