Zarejestruj się

Nasze wiadomości zobacz archiwum

"Puchar Prezesa".

Aktualności | 2021-10-11 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W minioną niedzielę 10 października rozegraliśmy nasz zaległy"Puchar Prezesa". Miejscem zmagań była Wisła w okolicy mosty Wandy. W zawodach wzięło udział 21 wędkarzy. Pogoda dopisała - przez wschodni wiatr niezbyt ciepło, ale jak na połowę października - całkiem w porządku. A ryby? Przy tej pogodzie nie spodziewaliśmy się nie wiadomo czego, ale takiej kichy nie przewidział nikt. Praktycznie totalne bezrybie panowało na całym 400 metrowym odcinku, na którym łowiliśmy. Kilku z nas przesiedziało zawody bez brania. Większość musiała się zadowolić wynikiem ...... więcej

„Puchar Dwóch Kół”.

Aktualności | 2021-10-09 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Dzisiaj odbyła się kolejna edycja naszej potyczki z Kołem PZW HTS. Tym razem to my byliśmy organizatorem i gospodarzem zawodów. Rywalizowaliśmy na naszym Balatonie. Pogoda niby nam sprzyjała, ale nie ułatwiała łowienia. Bardzo zimny ranek z przymrozkiem, silny wschodni wiatr, bezchmurne niebo - nie nastrajały zbyt optymistycznie, jak chodzi o brania. Niestety to się sprawdziło - ciężko było cokolwiek złowić. Pomimo niedawnego zarybienia złowiono tylko jednego karpia. Karasie, większe leszcze i liny strajkowały. Łowiliśmy małe leszczyki i płotki. Ale generalnie ...... więcej

PZW Niepołomice - „Puchar Prezesa” – nowy termin i miejsce.

Aktualności | 2021-09-28 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Informujemy, że zawody KOŁA NIEPOŁOMICE, przełożone z powodu niekorzystnych warunków, odbędą się w niedzielę 10 października na Wiśle powyżej mostu WANDY. Zbiórka o godz. 6.00. W tym dniu, oczywiście za zgodą ZO PZW Kraków, lewy brzeg Wisły, na odcinku ok. 300m powyżej Mostu Wandy, do godz.16.00 będzie zamknięty dla osób nie biorących udziału w zawodach. ... więcej

Informacja.

W sobotę 09 października, na zbiorniku w Woli Batorskiej odbędą się zawody „Puchar Dwóch Kół”– nasza coroczna potyczka z Kołem PZW HTS. Zbiornik w tym dniu do czasu zakończenia zawodów, czyli do ok. godz. 14.00, będzie zamknięty dla osób nie biorących udziału w zawodach. ... więcej

Aktualności | 2021-09-28 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Zarybienie wód Koła PZW Niepołomice.

Aktualności | 2021-09-27 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W dniu dzisiejszym odbyło się zarybienie wód Koła PZW Niepołomice. Do zbiorników Wola Batorska i Przylasek Rusiecki nr.6 trafiło łącznie 500kg karpia. Na tych zbiornikach obowiązuje zakaz połowu do czwartku 30 września(włącznie).... więcej

Aktualności | 2021-09-21 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W najbliższy poniedziałek (27 września) odbędzie sie zarybienie wód naszego Koła. Do zbiorników Wola Batorska i Przylasek Rusiecki nr. 6 trafi łącznie 500kg karpia. Prosimy w najbliższym czasie zwracać baczniejszą uwagę na wywieszane nad wodą informacje.... więcej

Puchar Prezesa Koła PZW Niepołomice - odwołany.

Aktualności | 2021-09-17 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Puchar Prezesa - odwołany. W związku ze spodziewanym znacznym wzrostem poziomu wody na Wiśle, informujemy, że nasze jutrzejsze zawody na Wiśle w Piekarach odwołujemy. Zostaną rozegrane w innym terminie. ... więcej

Karpiowe Mistrzostwa.

Aktualności | 2021-08-17 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

W miniony weekend odbyły się pierwsze w historii naszego Koła Karpiowe Mistrzostwa. Miejscem zmagań była żwirownia pana Piotra Iwulskiego w Woli Batorskiej. Przy upalnej pogodzie do dwudniowych zmagań przystąpiło 17 zawodników. Był to dla nas pierwszy tak długi maraton. Doświadczenie organizacyjne zdobyte w trakcie tych zawodów, z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Ryby, może nie wszystkim, ale dopisały. Łącznie złowiono ponad pół tony ryb. Serdecznie dziękujemy gospodarzowi łowiska za udostępnienie wody. Łowiliśmy głównie karpie w ...... więcej

Informacje przed karpiowymi Mistrzostwami Koła PZW Niepołomice.

Aktualności | 2021-08-12 | Publikujący: Koło PZW Niepołomice

Przewidujemy dwa obiady - w sobotę i niedzielę ok. południa. Mała zmiana w stosunku do regulaminu podawanego wcześniej; zakaz stosowania plecionki jako linki głównej - wymóg gospodarza wody. Do zobaczenia w sobotę o godz. 7.00. ... więcej